Xiaomi otwiera w całej Polsce 30 nowych punktów sprzedaży Mi Points [Lista miast]

Xiaomi otwiera 30 nowych placówek w całej Polsce. Mi Points to punkty sprzedaży w innych sklepach z elektroniką. Są one zintegrowane ze sklepem internetowym producenta, dzięki czemu można w nich odebrać złożone tam zamówienia.
Zobacz wideo

Na przełomie grudnia i listopada Xiaomi rozpoczęło otwieranie 30 nowych placówek. Mi Point nie są samodzielnymi sklepami, a punktami w większych sieciach, które zajmują się sprzedażą elektroniki. Dotąd w Polsce obecne było 14 sklepów Mi Store, które mieściły się głównie w galeriach handlowych w 10 miastach: Rzeszowie, Szczecinie, Krakowie, Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Gdyni, Olsztynie, Lublinie oraz Białymstoku, a kolejny punkt planowany jest w Gdańsku. Łącznie z nowymi punktami sprzedaży, Xiaomi będzie posiadało 45 placówek w 36 miastach, w których kupimy urządzenia chińskiego producenta. 

embed

Xiaomi otwiera placówki w kolejnych 30 miastach

Nowe punkty będą zintegrowane ze stroną internetową mi-home.pl. Dzięki temu zamówione tam produkty będzie można odebrać także w jednym z nowych Mi Points. Xiaomi otworzyło już większość placówek, ponieważ zależało im, by zdążyć na zeszłotygodniowy Black Friday. Nowe placówki działają już w poniższych miastach:

  • Brodnica,
  • Częstochowa,
  • Darłowo,
  • Garwolin,
  • Gdynia,
  • Kamień Pomorski,
  • Kostrzyn nad Odrą,
  • Koszalin,
  • Kraków,
  • Kutno,
  • Lębork,
  • Łowicz,
  • Łódź,
  • Ostrów Wielkopolski,
  • Płock,
  • Płońsk,
  • Poznań,
  • Pyrzyce,
  • Rzeszów,
  • Siedlce,
  • Sławno,
  • Strzelce Krajeńskie,
  • Szczecin,
  • Środa Wielkopolska,
  • Zduńska Wola,
  • Złotów,
  • Żuromin.

Do otwarcia zostały trzy ostatnie punkty Mi Point w:

  • Białej Podlaskiej,
  • Białymstoku
  • Przemyślu

Jak widać, producentowi smartfonów zależało żeby pojawić się także w małych miastach. To dość logiczny ruch, ponieważ Xaiomi od lat kojarzone jest z budżetowymi urządzeniami. W ten sposób chińska firma będzie mogła dotrzeć do większej ilość potencjalnych odbiorców ich urządzeń.

Więcej o: