Za niecałe dwa miesiące do sprzedaży trafi Ghost of Tsushima, hitowa gra na PlayStation 4. Sony, będące wydawcą produkcji, chwilę przed premierą zdecydowało się pokazać zapis z rozgrywki.
Podczas State of Play gracze mieli okazje przyjrzeć się rozgrywce w Ghost of Tsushima. Gameplay z gry trwa aż 18 minut i jest opatrzony komentarzem twórców. Materiał prezentuje dwa główne elementy rozgrywki, czyli eksplorację i starcie. Produkcja przywodzi na myśl Assassin's Creed oraz Wiedźmina 3. Główny bohater doskonale radzi sobie w bliskim starciu, ale jest też równie dobry w skradaniu się i cichych zabójstwach. Doskonale się wspina i może wchodzić na różne budynki.
Główną bronią protagonisty jest samurajska katana, ale posługuje się on również nożami do rzucania kunai oraz łukiem. Gdy wchodzi w bliskie starcie z przeciwnikami, bohater nie wykonuje zbędnych ruchów. Wrogów pokonuje szybkimi i precyzyjnym cięciami, którym bliżej do QTE niż do klasycznej walki. W wachlarzu umiejętności do dyspozycji dostaniemy jeszcze zgrabne uniki i natychmiastowe kontrataki.
Świat będziemy zwiedzać głównie na wierzchowcu, którego można przyzwać w dowolnym momencie. Na mapie będzie można oznaczyć miejsca, do których chcemy dotrzeć, ale by zachęcić graczy do eksploracji i odkrywania pomniejszych wydarzeń, gra nie pokaże domyślnie odległości do celu. Opcję tą wywołuje się krzyżakiem.
Produkcja Sukcher Punch miała ukazać się za miesiąc, ale jej premierę przesunięto. Powodem było opóźnienie w debiucie The Last of Us 2. Premiera gry była dwukrotnie przesuwana, a gdy okazało się, że koliduje z datą pojawienia się w sprzedaży gry o samuraju, tę drugą zdecydowano się nieco odłożyć. Premiera Ghost of Tsushima została ostatecznie zaplanowana na 17 lipca 2020 roku.