"Stworzyliśmy aplikację, aby ułatwić zakupy naszym klientom. Aby mogli wybrać najkorzystniejsze oferty i sprawdzić w czasie zakupów informacje na temat produktów. Liczymy, że dzięki temu klienci będą jeszcze bardziej zadowoleni z zakupów w Biedronce, a w ich koszykach znajdą się potrzebne im produkty w niskich cenach" - powiedział dyrektor ds. rozwoju relacji z klientem i cyfryzacji sieci Biedronka Marek Złakowski, cytowany w komunikacie.
Więcej informacji z Polski przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl
Nowa aplikacja Biedronki wprowadza funkcje, które mogą okazać się przydatne podczas robienia codziennych zakupów. Już dziś można ją pobrać za darmo ze sklepów App Store i Google Play na smartfony z systemem iOS i Android. Chodzi o następujące funkcje:
Czym jest "shakeomat"? Jak czytamy w komunikacie Biedronki, jest to indywidualna oferta, która jest projektowana na bieżąco na bazie preferencji zakupowych danego klienta. Produkty oferowane w jej ramach będą objęte specjalnymi rabatami. Aby aktywować "shakeomat", należy wejść do aplikacji, kliknąć okienko z tą ofertą, a następnie potrząsnąć urządzeniem mobilnym, używając tzw. shakeomatu, tak aby licznik w aplikacji wskazał 100 proc.
Oferta "shakeomat" obowiązuje od momentu jej aktywacji do końca danego dnia. "Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą codziennie liczyć na nowe atrakcyjne oferty przygotowane przez sieć Biedronka" - czytamy. Aplikacja poinformuje nas również o dostępności towaru w naszym ulubionym, najczęściej odwiedzanym sklepie.
Pomóż Ukrainie, przyłącz się do zbiórki. Pieniądze wpłacisz na stronie pcpm.org.pl/ukraina