Zrównoważony styl życia skłania coraz więcej konsumentów w Polsce do bardziej świadomych wyborów w każdym obszarze życia

Kupując jedzenie czy kosmetyki zwracamy uwagę na ich jakość, chcemy wiedzieć, jak są produkowane i skąd pochodzą. Staramy się ograniczać zakupy ubrań do niezbędnego minimum i wybierać te z naturalnych tkanin i wytwarzane w odpowiedzialny sposób. Zmieniły się też kryteria wyboru elementów wyposażenia domu. Domowe urządzenia muszą nie tylko zapewniać wygodę, ale mają być energo- i wodooszczędne, a przede wszystkim trwałe. Z takimi założeniami klienci trafiają do salonów niemieckiej marki Miele, których sieć dynamicznie rozwija się w ostatnim czasie w Polsce. Miele słynie z jakości i trwałości swoich produktów, a także z najbardziej innowacyjnych, precyzyjnych technologii dających szereg korzyści dla domowników. Interaktywne salony Miele działają w Warszawie (Plac Unii, Royal Wilanów), Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Miele Experience Center to miejsce pierwszego wyboru dla świadomych klientów wyposażających domy i mieszkania. Mogą tu znaleźć urządzenia agd, od tych do zabudowy kuchennej, przez pralki i suszarki do tkanin, po odkurzacze i roboty, a także akcesoria i najwyższej jakości detergenty. Wizyta w salonie Miele to doświadczenie niezwykle przyjemne. Na miejscu można nie tylko kupić, ale także przetestować urządzenia wszystkich kategorii, a kulinarne wydarzenia są wizytówką każdego z sieci salonów. Pokazy i warsztaty kulinarne, utrzymane w duchu zrównoważonego rozwoju, prowadzą tu wybitni szefowie kuchni. Goście salonu mogą uczestniczyć m.in. w Master Cooking Classes – wieczornych warsztatach adresowanych do wielbicieli gotowania, osób ciekawych nowych smaków i technik gotowania. Potrawy o jakości fine dining powstają na przykład w piekarnikach parowych, są przygotowywane metodą sous vide, czy na płytach indukcyjnych. Tematami warsztatów Master Cooking Classes bywają dania wegetariańskie, steki, wypieki, czy po prostu gotowanie w duchu less waste.

W każdym Miele Experience Center można też wziąć udział w pokazach kulinarnych i degustacjach. Podczas Chef’s Pop-up i Chef’s Pop-up Breakfast szef kuchni przygotowuje na parze, piecze lub gotuje proste, sezonowe produkty tworząc na talerzu wyśmienite, często zaskakujące kompozycje i inspirując gości do kulinarnej kreatywności we własnej kuchni, a cały pokaz dostosowany jest do potrzeb i preferencji uczestników.

https://www.miele.pl/e/piekarniki-1022125-c

Materiał promocyjny

Gośce salonów częstowani są wyśmienitą kawą z ekspresów Miele. Modele do zabudowy lub wolnostojące przygotowują kawę z selekcjonowanych ręcznie i delikatnie palonych ziaren z certyfikatem Bio oraz Fairtrade.

https://www.miele.pl/e/ekspresy-do-kawy-1014553-c

Materiał promocyjny

Miele oferuje też precyzyjne i niezawodne higieniczne odkurzacze, a także innowacyjne, przyjazne dla środowiska pralki i suszarki, które pw. Z najwyższą precyzją każdego dnia dbają o nasze ubrania a przy tym zużywają minimalne ilości wody i energii, a także dokładnie wiedzą, ile środka piorącego potrzebuje dane pranie. Automatyczne systemy dozowania gwarantują zużycie tylko takiej ilości detergentu, jaka jest konieczna w określonych programach i przy konkretnych rodzajach tkanin. Z kolei zastosowany w pralkach i suszarkach bęben SoftCare o strukturze przypominającej plaster miodu sprawia, że ubrania są pielęgnowane tak, by cieszyć się nimi przez długi czas.

https://www.miele.pl/e/pralki-1015696-c

Materiał promocyjny

W salonach można spotkać nie tylko klientów wybierających lub testujących konkretne modele, ale także architektów, którzy rekomendują urządzenia inwestorom. Każda formuła spotkania to wyjątkowej jakości doświadczenie pozwalające w pełni poznać potencjał urządzeń. Więcej o kulinariach i innowacjach Miele znajdziecie na www.mieleexperience.pl

Materiał promocyjny PR marki Miele.