places

Więcej o:

places

  • Twitter uruchamia Places

    Twitter Places dostępne będzie zarówno z poziomu twitter.com, jak i z urządzeń mobilnych. Od dzisiaj można będzie oznaczać poszczególne wpisy wg miejsca na mapie, jak również dodawać nowe lokalizacje do Places. Po kliknięciu na Twitter Place wyszukane zostaną tweety z tej lokalizacji

  • Facebook Places ma nowy sposób na przyciągnięcie użytkowników

    Places to stosunkowo nowa opcja Facebooka, dostępna z poziomu telefonów komórkowych (jeszcze nie ma jej w Polsce). Działa podobnie jak inne serwisy geolokalizacyjne, pozwalając podzielić się swoim miejscem położenia z przyjaciółmi z Facebooka. Geolokalizacja jest jednym z bardziej wyraźnych trendów

  • Google uruchamia Places - wyszukiwanie miejsc

    , a później już standardowa lista stron, odpowiadających szukanej frazie. Teraz do listy opcji z lewej strony okna wyszukiwarki (tam, gdzie Grafika, Filmy, Mapy, itd) zostanie dodana kolejna - Places (Miejsca). Gdy wyszukiwarka "uzna", że szukamy miejsca/lokalu w danym mieście, automatycznie zwróci

  • Google Hotpot - oceniaj restauracje i kawiarnie

    Google Hotpot to wyszukiwarka lokali (restauracji, kawiarni, itp.) z opcją wystawiania im rekomendacji. Wyszukiwarka, ponieważ za jej pomocą można odnaleźć miejsca znajdujące się w bazie Google Places, a następnie je ocenić. Google uwzględnił też opcję "społecznościową" - oceniać można razem

  • Facebook pożre Foursquare? Może, ale jeszcze nie teraz

    Skąd o tym wiemy? Z Twittera - przedstawiciele Foursquare ogłosili za pośrednictwem tego serwisu mikroblogowego, że zaraz po ogłoszeniu Places liczba osób, które zaczęly zakladać konta na Foursquare jeszcze nigdy nie była tak duża. Co się więc stało? Prawdopodobnie użytkownicy Facebooka dowiedzieli

  • Spiders Web: Facebook pozamiatał na rynku geolokalizacji

    Places (tłum. miejsca) to nowy mobilny produkt Facebooka dla "zaawansowanych mobilnych przeglądarek", dostępny na początek w iPhone oraz pod adresem touch.facebook.com. Na starcie dostępny jedynie na terenie Stanów Zjednoczonych. Places ma trzy podstawowe cechy: pozwala użytkownikom dzielić

  • Facebook Deals dostępne w Europie. Co niekoniecznie znaczy, że w Polsce

    Facebook Deals to usługa mobilna, która działa na bazie Places (Miejsc). Places umożliwia "zameldowanie się" w danym miejscu na zasadach upowszechnionych wcześniej przez geolokalizacyjny serwis Foursquare. Deals natomiast uzupełnia Miejsca - po "zalogowaniu się" np. w sklepie, kawiarni

  • Płać mniej z Facebookiem, czyli nowa platforma Deals

    Facebook Deals działać ma na bazie Places - uruchomionej kilka miesięcy temu usługi podobnej do Foursquare. Użytkownicy mogą "logować się" w różnych miejscach oraz oznaczać w nich obecność swoich znajomych. Deals nadaje Places prawdziwy sens - jeśli teraz zamelduję się w sklepie współpracującym

  • Facebook przekształca aktywność znajomych w reklamy

    Serwis Mashable zauważa, że Historie Sponsorowane obejmować będą cztery rodzaje działań - "lubienie", skorzystanie z Facebook Places, czyli "zameldowanie się" w danym miejscu, historie ze stron fanowskich i działania z wybranych aplikacji. Jak będzie to działać? Jeśli polubimy coś na Facebooku

  • Toshiba zapowiada nowe telewizory LED LCD

    Nowa seria telewizorów Toshiba to SL833. Składa się ona z czterech urządzeń posiadających funkcję Smart TV i Personal TV. Dają one między innymi dostęp do usług Toshiba Places, dzięki której pliki multimedialne można przechowywać (i wymieniać się nimi) w sieci. W serii SL833 znajdą się telewizory