PMPG

Więcej o:

PMPG

  • Point Group tnie prognozy, ale zakłada joint-venture z... firmą Murdocha

    International Channels mają utworzyć spółkę joint-venture Platforma Mediowa Point Group (PMPG) podpisała z firmą Fox International Channels wstępne porozumienie (Memorandum of Understanding) w sprawie stworzenie spółki joint-venture, która ma oferować m.in. usługi reklamowe w internecie, poinformowała spółka w

  • "Wprost" likwiduje wydanie papierowe. Ostatni numer po 38 latach

    Jak podaje serwis branżowy wirtualnemedia.pl, ostatnie papierowe wydanie "Wprost", które jest dostępne w sprzedaży od poniedziałku 30 marca, liczy 108 stron, czyli o osiem więcej aniżeli do tej pory. Jego cena to 9,90 zł, czyli o 2 zł więcej od klasycznego wydania. Wydawca, czyli spółka PMPG

  • Platforma Mediowa Point Group przejęła Sport24.pl

    Infini Sp. z o.o. i zagwarantowała sobie prawo do odkupienia pozostałych udziałów po 2008 r. Zgodnie z przyjętą strategią, Sport24.pl ma być "jednym z głównych dostarczycieli informacji o Euro i Olimpiadzie". W raporcie bieżącym PMPG powołując się na Stat.pl twierdzi, że Sport24.pl znajduje się w

  • Agencja nano z nowym klientem

    reklamowa wchodząca w skład holdingu mediowego PMPG SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Jako integrator marketingowy, dzięki umiejętnemu łączeniu własnych narzędzi i kompetencji ze specjalistycznymi rozwiązaniami swoich partnerów, sprawnie i efektywnie realizuje komunikację w obszarze 360 stopni. Pracami agencji