FoodCare

Więcej o:

FoodCare

  • FoodCare przejmuje napój energetyczny dla kobiet Blow

    - Kobiety lubią dedykowane tylko im produkty. Blow był dostępny wyłącznie w miejscach typu fitness czy siłownia. My wprowadzimy go do szerokiej dystrybucji wszędzie tam, gdzie jesteśmy z innymi naszymi napojami - mówi Wiesław Włodarski w rozmowie z "Pulsem Biznesu". Prezes FoodCare nie chce ujawnić

  • "PB" Tiger otwiera swoją sieć klubów fitness

    Plany biznesowe byłego boksera nie dotyczą tylko sporu z FoodCare, które pozwał na 22 mln zł. Przypomnijmy - taką kwotę Michalczewski chce dostać za to, że FoodCare już po zerwaniu przez sportowca umowy licencyjnej i po zakazach sądowych produkcji, dystrybucji i reklamy napojów Tiger dalej je

  • Frugo chce być polską coca-colą. Będzie naszym eksportowym towarem?

    - Decyzja o zakupie i reaktywacji marki była z całą pewnością strzałem w dziesiątkę - cieszy się Paulina Włodarska, dyrektor marketingu firmy FoodCare, która w 2011 roku odkupiła prawa do marki Frugo i w lipcu, po sześciu latach przerwy, wprowadziła napój ponownie na rynek. Była to kolejna próba

  • Polskie firmy sponsorują Formułę 1

    naszej strategii biznesowej. X-Trade Brokers to drugi polski sponsor, który w ostatnich dniach pojawił się w Formule 1 - podkrakowska firma FoodCare poprzez Kubicę będzie promować markę napoju N-Gine. - Postanowiliśmy wesprzeć najlepszego polskiego sportowca w drodze do celu, jakim jest zdobycie mistrzostwa świata

  • Polska ekspansja na Formułę 1

    Polska firma sponsorem Kubicy? Jak nieoficjalnie dowiedział się serwis F1.pl najlepszy polski kierowca podpisał kontrakt z "Foodcare" (producent napojów energetycznych). Potwierdza to również Puls Biznesu. Według gazety logo kolejnej polskiej firmy będzie widniało na bolidach czołowej ekipy F1

  • To nie koniec kłopotów z Tigerem. Państwowy Lotos zapowiada bojkot napoju

    , jest właścicielem takich marek jak: Hortex, Kubuś, Tymbark, Lubella, Malma, Włocławek, DecoMorreno czy Plusssz. Roczne przychodu Maspeksu sięgają 4,5 mld zł. Tiger ma obecnie ok. 18 proc. udziału w polskim rynku napojów energetycznych. Napój przegrywa rywalizację z Red Bullem oraz należącym do FoodCare Black Energy