FoodCare

Więcej o:

FoodCare

  • FoodCare przejmuje napój energetyczny dla kobiet Blow

    - Kobiety lubią dedykowane tylko im produkty. Blow był dostępny wyłącznie w miejscach typu fitness czy siłownia. My wprowadzimy go do szerokiej dystrybucji wszędzie tam, gdzie jesteśmy z innymi naszymi napojami - mówi Wiesław Włodarski w rozmowie z "Pulsem Biznesu". Prezes FoodCare nie chce ujawnić

  • Wielka ofensywa Frugo - po lodach czas na żelki i nowe smaki

    Od momentu powrotu na rynek w lipcu ubiegłego roku napoju Frugo cieszy się on coraz większą popularnością. Jak podali nam przedstawiciele koncernu FoodCare, do tej pory sprzedano ponad 200 mln butelek, a do końca bieżącego roku liczba ta ma sięgnąć nawet 400 mln. Na tak dobre wyniki wpływa też

  • Napój energetyczny dla kobiet wraca na rynek. W nowej odsłonie

    , z drugiej zaś bardzo zobowiązuje. Wierzymy, że starannie przygotowana nowa oprawa marki Blow spotka się z uznaniem kolejnych konsumentek - mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare. Jak podają przedstawiciele firmy, reaktywacja poziomkowego napoju energetycznego Blow na nastąpić

  • "PB" Tiger otwiera swoją sieć klubów fitness

    Plany biznesowe byłego boksera nie dotyczą tylko sporu z FoodCare, które pozwał na 22 mln zł. Przypomnijmy - taką kwotę Michalczewski chce dostać za to, że FoodCare już po zerwaniu przez sportowca umowy licencyjnej i po zakazach sądowych produkcji, dystrybucji i reklamy napojów Tiger dalej je

  • Frugo chce być polską coca-colą. Będzie naszym eksportowym towarem?

    - Decyzja o zakupie i reaktywacji marki była z całą pewnością strzałem w dziesiątkę - cieszy się Paulina Włodarska, dyrektor marketingu firmy FoodCare, która w 2011 roku odkupiła prawa do marki Frugo i w lipcu, po sześciu latach przerwy, wprowadziła napój ponownie na rynek. Była to kolejna próba

  • Energetyczny lód cię podkręci, ale czy zdrowo? Już nie tylko napoje...

    , który nie świeciłby twarzą z puszki z energetykiem - robią tak już Dariusz Michalczewski, Tomasz Adamek, Mike Tyson i Przemysław Saleta. Teraz przyszedł czas na inne - oprócz napojów - produkty, które mają nas pobudzić. Firma FoodCare, produkująca napój energetyczny Black (reklamowany przez Tysona), wypuściła