Okazuje się, że to co wydawałoby sie oczywiste, w istocie jest niemożliwe. A to ze względu na regulamin. Facebook nie pozwala na zewnętrzne reklamy odnoszące się do samego serwisu społecznościowego. Jedynym wyjątkiem od tej reguły są reklamy, które współpracują z tym portalem. A jako, że tak nie jest, to wszelkie reklamy dotyczące filmu Social Network nie mogą pojawić się na stronach Facebooka.
Ale być może to tylko wymówka, bo podobno fabuła filmu podobno nie pokazuje założycieli Facebooka jako bohaterów zbyt pozytywnych. Znając twórczość reżysera filmu, Davida Finchera (autora takich filmów jak "Siedem", "Podziemny krąg" czy "Zodiak") raczej zobaczymy ciemną stronę sukcesu portalów społecznościowych.
The Social Network Davida Finchera będzie miał premierę w USA 24 września, a na polskie ekrany trafi już 5 listopada.
Obejrzyj zwiastun Social Network .
Via [ Stopklatka ]
Mariusz Koryszewski