nadawcy telewizyjni

Więcej o:

nadawcy telewizyjni

  • Dwója dla TVN24, czwórka dla TVP

    Badanie odbyło się dwuetapowo. Na początku został przeprowadzony wywiad z użytkownikami niewidomymi, niedowidzącymi i głuchymi. Etap drugi to analiza ekspercka, której celem było sprawdzenie zgodności kodu źródłowego serwisów z wytycznymi międzynarodowego konsorcjum W3C. Do testowania serwisów

  • Warszawa: Testują telewizję mobilną

    Telewizja mobilna to rozwiązanie, które pozwala na dostęp do multimediów z wykorzystaniem telefonu komórkowego i innych urządzeń przenośnych. Daje to możliwość oglądania telewizji w dowolnym czasie i miejscu. Usługa obejmuje również cały szereg dodatkowych funkcji, takich jak linki do stron

  • AXN i Fox skorzystają z usług operatora ATMAN

    Transmisja danych na potrzeby wideo pomiędzy nadawcą telewizyjnym a platformą cyfrową z wykorzystaniem infrastruktury światłowodowej ogólnopolskiej sieci ATMAN jest alternatywą dla tradycyjnej metody przesyłania sygnału telewizyjnego z wykorzystaniem satelity. >> Czytaj też: Prawo telekomunikacyjne

  • NBC UNIVERSAL kupuje Carnival

    nagród i nominacji w kraju i na całym świecie, w tym nagródy Akademii Filmowej oraz BAFTA. Klienci firmy to najwięksi nadawcy telewizyjni w Wielkiej Brytanii, m.in. BBC, ITV, Channel 4 oraz Sky. Transakcja to część strategii międzynarodowego rozwoju NBC Universal, której celem jest podwojenie przychodów

  • Agencje reklamowe mogą stracić na cyfrowej rewolucji

    Accenture przebadało 70 liderów rynku reklamowego na świecie. Jedno z pytań brzmiało- kto najwięcej straci na cyfrowej rewolucji. 43% ankietowanych powiedziało, że agencje reklamowe, 33%, że nadawcy telewizyjni, a 10%, że operatorzy kablówek. Wyzwanie, przed jakim stoją agencje to wzrost znaczenia

  • Cyfryzacja bez TVN i Polsatu?

    Ponieważ procesu przejścia z nadawania analogowego na cyfrowe nie reguluje ustawa, nadawcy telewizyjni i radiowi zdani są na opinie i analizy Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Stojąca na jego czele Anna Streżyńska chce jednak wykorzystać sytuację, by zaostrzyć konkurencję na rynku telewizyjnym