Nowa odsłona Coca-Coli. Bez cukru, za to z błonnikiem

Coca-Cola plus ma być najzdrowszą odmianą kultowego napoju. Producent zachwala, że dzięki dodatkowi błonnika zyskała właściwości odchudzające.

Nowa Coca-Cola w pierwszej kolejności zostanie wprowadzona na rynek japoński. Nie wiadomo, czy koncern ma w planach wprowadzenie nowego produktu również na rynki europejskie.

Co wyróżnia Coca-Colę plus? Przede wszystkim dodano do niej błonnik, który ma ograniczyć wchłanianie tłuszczu z pożywienia i pomóc w utrzymaniu prawidłowego poziomu trójglicerydów we krwi. Produkt nie zawiera cukru.

Producent podkreśla, że ze względu na swoje właściwości nie należy pić jej więcej niż butelkę na dobę.

To drugie podejście koncernu do wprowadzenia Coli plus na rynek. Poprzednio premiera również odbyła się w Japonii. Tamtejszym konsumentom nie przypadła jednak do gustu ze względu na smak odbiegający od oryginału i uczucie przepełnienia w żołądku, które najprawdopodobniej wywoływał zawarty w niej błonnik.

Coca-Cola ostrożnie wprowadza swoje produkty na międzynarodowe rynki. W Polsce dostępnych jest tylko sześć smaków: tradycyjna Coca-Cola, Cherry, Zero, Life, Vanilla i Lime z czego trzech ostatnich nie kupimy w każdym sklepie.

Pod koniec roku ze sprzedaży wycofano Colę Light tłumacząc, że na naszym rynku produkt miał status niszowego.