Poranny problem z logowaniem do Alior Banku zażegnany. Bank informuje: "to pojedyncze przypadki"

W poniedziałek o 6 rano system bankowości internetowej Alior Banku, nieczynny przez cały weekend, miał ponownie zostać uruchomiony. Klienci jednak kilka godzin po tej godzinie nadal meldowali problemy w dostępie do swoich pieniędzy. Alior Bank tłumaczy - niektórzy klienci mogli nie zapoznać się z instrukcją logowania.

Nasz czytelnik w mailu do redakcji pisze: "Przerwa w Aliorze miała być chyba do dziś do 6.00, a tymczasem serwis nadal nie działa. Tzn. działa, ale ładuje się u mnie 5 minut, a finał jest taki". I załącza zrzut ekranu.

.. źródło: czytelnik

Także w mediach społecznościowych klienci skarżą się na to, że nie mogą zalogować się na konto i dokonywać transakcji. 

Klienci zgłaszają także problemy z dostępnością infolinii banku.

Alior Bank w oświadczeniu nadesłanym do redakcji pisze:

prace związane z operacyjnym połączeniem Alior Banku i działalności przejętej z Banku BPH zostały zakończone, a systemy bankowości internetowej i mobilnej zostały uruchomione w poniedziałek, 27 marca, o godz. 6.00. Pojedyncze przypadki problemów z zalogowaniem się do systemów wynikają najprawdopodobniej z faktu, że niektórzy klienci nie zapoznali się z instrukcją logowania

Z kolei na swoim fanpage'u bank poinformował o godzinie 10, że mogą być utrudnienia w kontakcie z infolinią i dostępem do portalu, ale system bankowości internetowej działa bez przeszkód. Chwilę później napisał, że portal działa już prawidłowo.

Alior Bank "wyłączył" system bankowości internetowej i mobilnej w piątek 24 marca na cały weekend z powodu prac nad operacyjnym połączeniem Alior Banku i działalności przejętej z Banku BPH. Od poniedziałku klienci z BPH zostali oficjalnie przeniesieni do Alior Banku - ich konta zostały w większości zmienione na te z oferty Alior Banku, także powinni już móc logować się na swoje rachunki z poziomu systemu internetowego Alior Banku.

Jak wynika z danych prnews.pl, na koniec 2016 r. Alior Bank prowadził dla klientów indywidualnych blisko 2 mln kont (w tym niespełna 500 tys. przejęte z BPH). Poza tym ponad 500 tys. rachunków prowadzi T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank.

Więcej o: