Nasz czytelnik w mailu do redakcji pisze: "Przerwa w Aliorze miała być chyba do dziś do 6.00, a tymczasem serwis nadal nie działa. Tzn. działa, ale ładuje się u mnie 5 minut, a finał jest taki". I załącza zrzut ekranu.
. źródło: czytelnik
Także w mediach społecznościowych klienci skarżą się na to, że nie mogą zalogować się na konto i dokonywać transakcji.
Klienci zgłaszają także problemy z dostępnością infolinii banku.
Alior Bank w oświadczeniu nadesłanym do redakcji pisze:
prace związane z operacyjnym połączeniem Alior Banku i działalności przejętej z Banku BPH zostały zakończone, a systemy bankowości internetowej i mobilnej zostały uruchomione w poniedziałek, 27 marca, o godz. 6.00. Pojedyncze przypadki problemów z zalogowaniem się do systemów wynikają najprawdopodobniej z faktu, że niektórzy klienci nie zapoznali się z instrukcją logowania
Z kolei na swoim fanpage'u bank poinformował o godzinie 10, że mogą być utrudnienia w kontakcie z infolinią i dostępem do portalu, ale system bankowości internetowej działa bez przeszkód. Chwilę później napisał, że portal działa już prawidłowo.
Alior Bank "wyłączył" system bankowości internetowej i mobilnej w piątek 24 marca na cały weekend z powodu prac nad operacyjnym połączeniem Alior Banku i działalności przejętej z Banku BPH. Od poniedziałku klienci z BPH zostali oficjalnie przeniesieni do Alior Banku - ich konta zostały w większości zmienione na te z oferty Alior Banku, także powinni już móc logować się na swoje rachunki z poziomu systemu internetowego Alior Banku.
Jak wynika z danych prnews.pl, na koniec 2016 r. Alior Bank prowadził dla klientów indywidualnych blisko 2 mln kont (w tym niespełna 500 tys. przejęte z BPH). Poza tym ponad 500 tys. rachunków prowadzi T-Mobile Usługi Bankowe dostarczane przez Alior Bank.