Jak zapewnić stronie internetowej najlepszą widoczność w wyszukiwarce? Oni już to wiedzą

Co miesiąc, miliony użytkowników wykorzystują internetowe wyszukiwarki do znalezienia potrzebnych im informacji. Jak spowodować żeby nasza strona internetowa miała w nich odpowiednią ekspozycję? Na to i inne pytania odpowiedzą eksperci podczas konferencji "IAB HowTo win in search marketing in 2018".

Wydarzenie odbędzie się 23 kwietnia tego roku w Warszawie. Jego organizatorem jest  Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. To organizacja zrzeszającą ponad 200 najważniejszych firm polskiego rynku internetowego, w tym największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

I to właśnie współpracujący z tą organizacją eksperci odpowiedzą m. in. na pytania o to jak będą ewoluowały mechanizmy wyszukiwania informacji, jakie są trendy w search marketingu, czy jak mniejsze firmy mogą skutecznie konkurować w wynikach wyszukiwania z dużymi markami. Uczestnicy dowiedzą się również o zmianach algorytmów w wyszukiwarkach, wyszukiwaniu głosowym i łączeniu działań w wyszukiwarce z kampaniami TV. 

„IAB HowTo win in search marketing in 2018” to już druga edycja konferencji IAB z serii HowTo organizowanej przez Grupę Roboczą SEM działającą w ramach tej organizacji.

- Nasz ubiegłoroczny event organizowany w ramach IAB How To okazał się strzałem w dziesiątkę. Odpowiadając na potrzeby zgłaszane przez uczestników, rozszerzyliśmy tematykę spotkania o obszar płatnej reklamy w wyszukiwarkach. Tym samym proponujemy przekrój zagadnień w dwóch ścieżkach tematycznych – od pozycjonowania (SEO) do płatnej reklamy, prezentowanych w wymiarze bardziej biznesowym (studia przypadków) lub technicznym i skierowanych przede wszystkim do marketerów - komentuje Maciej Gałecki, szef grupy roboczej SEM IAB, CEO Bluerank.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego spotkania jest grono prelegentów na czele z dwoma polskimi ekspertami, dobrze znanymi na świecie: Łukaszem Żeleznym z ZPG i Kasparem Szymańskim z TBA.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: gazeta.pl, MyCompany, Magazyn Online Marketing, Marketer+, Na Temat, Wirtualna Polska Media.

Więcej informacji: https://search.howto.iab.org.pl/

Więcej o: