Orlen potwierdza, że w kwietniu ruszą działania marketingowe związane z umieszczeniem wizerunku Roberta Kubicy na niektórych produktach - informują Wirtualne Media powołując się na oficjalne pismo. Szczegóły kampanii są jednak zachowanie w tajemnicy - mają być niespodzianką dla klientów i kibiców.
Do podpisania umowy między PKN Orlen a zespołem Formuły 1 Williams Martini Racing, w którym jeździ Robert Kubica, doszło pod koniec zeszłego roku. Logotyp paliwowego giganta znalazł się na bolidach oraz kombinezonach zawodników występujących w najbardziej prestiżowych i najpopularniejszych wyścigach świata.
W ramach pakietu sponsorskiego logotyp Orlenu pojawi się na tylnym spoilerze, nosie, układzie dolotowym i każdym z lusterek bocznych oraz na kaskach.
Czytaj też: Były prezes Orlenu zatrzymany. Janusz Steinhoff: "To przypomina najgorsze okresy w historii naszego kraju"
Robert Kubica to pierwszy w historii Polak startujący w Formule 1, w której zadebiutował podczas Grand Prix Węgier 2006. Stanął także na najwyższym stopniu podium podczas Grand Prix Kanady 2008. W latach 2013-2016 startował w Rajdowych Mistrzostwach Świata, a w debiutanckim sezonie, za kierownicą Citroena DS3 RRC, został mistrzem świata klasy WRC 2.
Grupa PKN Orlen zarządza sześcioma rafineriami w Polsce, Czechach i na Litwie, prowadzi też działalność wydobywczą w Polsce i w Kanadzie. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 95,36 mld zł w 2017 r. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 1999 r.