Moda ma to do siebie, że wraca. A mało co kojarzy się tak bardzo z polską modą lat 90. jak klapki Kubota. W butikach modowych pojawiły się na nowo w wersji premium, a w sklepach Biedronki będą dostępne w przystępnej cenowo i najlepiej kojarzonej formie – z lekkiej pianki, w jednolitym kolorze i logo marki na rzepowym pasku. Sieć Jeronimo Martins nie ukrywa, że klapki Kubota w ofercie wybranych Biedronek to świadoma odpowiedź na humor z polskich memów i mediów społecznościowych.
Legendarne obuwie, niezmienny, kultowy model klapek Kubota, kiedyś i dziś łączony z wysoko podciągniętymi białymi skarpetami, to nieodłączny obrazek kojarzony z Polakiem na wakacjach. Internauci od lat publikują zdjęcia z podróży po świecie w takiej właśnie stylizacji, bardzo często trzymając w ręku reklamówkę z logo Biedronki
- powiedziała Monika Bogusz, menedżer ds. marki w Jeronimo Martins Polska, dodając:
Decydując się na współpracę z marką Kubota, puszczamy do nich oko i zapraszamy na zakupy. Już wkrótce ze sklepów Biedronka każdy będzie mógł wyjść z reklamówką po brzegi wypełnioną kultowymi klapkami Kubota
Klapki dla kobiet dostępne będą w czterech kolorach (czarnym, granatowym, czerwonym i miętowym) w rozmiarach od 37 do 40, a te dla mężczyzn - w dwóch kolorach (granatowym i czarnym) i rozmiarach od 41 do 45.
Powstała w 1994 r. Kubota została w ubiegłym roku reaktywowana przez czwórkę przyjaciół z Łodzi we współpracy z twórcami marki i ich dziećmi. W 2019 r. słynne klapki obchodzą 25-lecie istnienia w polskiej świadomości. Kolaboracje reklamowe z raperem Tede i platformą Netflix przyniosły promocyjny rezultat. Firma zapowiada rozwinięcie oferty o spersonalizowaną linię Kubota Kustom oraz odzież.