Marketing Master class. Czego możemy się nauczyć od szefów marketingu?

W ramach projektu "Marketing Master class - rozmowy z mistrzami polskiego marketingu" spotkaliśmy się z prezesami i szefami działów marketingu dużych marek, by dowiedzieć się czegoś więcej o kondycji polskiej branży marketingowej.
Zobacz wideo

8 pytań i 6 osób o długim doświadczeniu zawodowym. Rozmowy przygotował i poprowadził Grzegorz Markowski, partner w CPC Brand Consultants, a całość została zrealizowana przez Gazeta.pl/next.

Swoją wiedzą i poglądami podzielili się z nami:

  • Anna Jakubowski - Avon General Manager Poland
  • Natalia Załęcka – dyrektor departamentu komunikacji Getin Nobel Bank
  • Bartosz Dobrzyński – CMO projektu fintech
  • Arkadiusz Gwizdek – dyrektor marketingu Skoda
  • Dariusz Maciołek – CMO w BNP Paribas Bank
  • Michał Sobolewski – dyrektor marketingu Play

Zebrany w trakcie wywiadów materiał został podzielony na dwie, trwające około 10 minut każda lekcje:

Lekcja 2:
Czego możemy nauczyć się od mistrzów marketingu.
Perspektywa osobista.

Poruszane tematy:

  1. Żargon branżowy – słowa najbardziej nadużywane
  2. Błędy i porażki – czego lepiej w marketingu nie robić
  3. Cechy i talenty, które pomagają budować karierę
  4. Porada dla tych, którzy na początku kariery
Więcej o: