AKTUALIZACJA: ING Bank Śląski poinformował, że awaria została usunięta.
---
Według serwisu downdetector.pl pierwsze zgłoszenia dotyczące awarii pojawiły się już koło godziny 7 rano i trwają do tej pory. 73 procent z dotychczasowych zgłoszeń dotyczą problemów z logowaniem, a 14 procent dotyczy awarii całego systemu. Na razie nie wiadomo, jak długo potrwa awaria w ING Banku Śląskim - do tej pory bank nie wydał komunikatu w tej sprawie.
Według mapy awarii ING Banku Śląskiego najwięcej zgłoszeń dotyczy województwa śląskiego, małopolskiego, opolskiego, dolnośląskiego, wielkopolskiego, mazowieckiego, podlaskiego, kujawsko-pomorskiego i pomorskiego. Problemy z logowaniem mają także mieszkańcy województwa zachodniopomorskiego, warmińsko-mazurskiego, łódzkiego, lubelskiego i podkarpackiego. Na chwilę obecną awaria nie została zgłoszona jedynie na terenie województwa lubuskiego.
Jak podaje "Komputer Świat" dotychczas największa awaria w ING Banku Ślaskim miała miejsce w czwartek 17 października. Około południa przestały działać najważniejsze usługi banku, a klienci nie mogli zalogować się do aplikacji ani przez stronę internetową. Awaria potrwała wtedy około godziny.