Awaria w ING Banku Śląskim. Klienci nie mogli zalogować się do serwisu [AKTUALIZACJA]

Klienci ING Banku Śląskiego zgłaszają problemy z logowaniem się na stronę internetową oraz w aplikacji bankowej. Awaria oznacza dla nich brak możliwości wykonania jakichkolwiek czynności, w tym zlecenia przelewów.
Zobacz wideo

AKTUALIZACJA: ING Bank Śląski poinformował, że awaria została usunięta.

---

Według serwisu downdetector.pl pierwsze zgłoszenia dotyczące awarii pojawiły się już koło godziny 7 rano i trwają do tej pory. 73 procent z dotychczasowych zgłoszeń dotyczą problemów z logowaniem, a 14 procent dotyczy awarii całego systemu. Na razie nie wiadomo, jak długo potrwa awaria w ING Banku Śląskim - do tej pory bank nie wydał komunikatu w tej sprawie.

Awaria w ING Banku Śląskim. Klienci w niemal całej Polsce mają problemy z logowaniem się na konta

Według mapy awarii ING Banku Śląskiego najwięcej zgłoszeń dotyczy województwa śląskiego, małopolskiego, opolskiego, dolnośląskiego, wielkopolskiego, mazowieckiego, podlaskiego, kujawsko-pomorskiego i pomorskiego. Problemy z logowaniem mają także mieszkańcy województwa zachodniopomorskiego, warmińsko-mazurskiego, łódzkiego, lubelskiego i podkarpackiego. Na chwilę obecną awaria nie została zgłoszona jedynie na terenie województwa lubuskiego.

Jak podaje "Komputer Świat" dotychczas największa awaria w ING Banku Ślaskim miała miejsce w czwartek 17 października. Około południa przestały działać najważniejsze usługi banku, a klienci nie mogli zalogować się do aplikacji ani przez stronę internetową. Awaria potrwała wtedy około godziny.