Sieć Super-Pharm otworzyła pierwszy w Polsce outlet. Promocje mają sięgać 70 proc.

Popularna sieć drogeryjno-apteczna Super-Pharm uruchomiła w Warszawie placówkę nowego formatu - outlet. Z wyłączeniem produktów aptecznych ma oferować towar w promocyjnych cenach, tańszy nawet o 70 proc. To pierwszy tego typu concept-store w Polsce.

Jak donoszą Wiadomości Handlowe, outlet Super-Pharm przy ul. Targowej w Warszawie to pierwsza jak dotąd placówka tego rodzaju. W sklepie, który łączy cechy apteki, drogerii i perfumerii klienci będą mogli kupić produkty znanych marek w specjalnych cenach. Promocje mają sięgać 70 proc. Oferta outletu nie będzie dotyczyć produktów ściśle aptecznych. W atrakcyjnych cenach mamy kupić żywność i produkty dla dzieci, suplementy diety, chemia gospodarcza, kosmetyki (w tum perfumy), czy artykuły higieniczne. 

Pomysłodawcą koncepcji łączącej aptekę, drogerię i perfumerię był kanadyjski farmaceuta Murray Koffler. Mająca siedzibę w Izraelu i powiązana kapitałowo z istniejącą od lat 60. XX wieku kanadyjską siecią Shoppers Drug Mart/Pharmaprix firma Super-Pharm ma obecnie 75 placówek w Polsce. Pierwsza została otwarta w 2001 r. i szybko zdobyła zainteresowanie. W 2006 r. sieci Super-Pharm udało się dotrzeć także na rynek chiński.

>>> Dlaczego produkty dla kobiet są droższe? Różowy podatek. Sprawdź, czym jest

Zobacz wideo

Zagraniczne marki umacniają się w Polsce

Inną zagraniczną firmą, która zdecydowała się umocnić w świadomości polskiego konsumenta jest amerykańska Columbia Sportswear. Popularna u nas, choć dostępna głównie w dużych, multimarkowych sklepach - zdecydowała się wreszcie na otwarcie samodzielnego salonu na zakopiańskich Krupówkach. Columbia oferuje odzież techniczną, obuwie outdoorowe i miejskie, a także liczne akcesoria. Jako jeden z głównych graczy na rynku - obok takich firm jak The North Face, czy Patagonia - oferuje własne rozwiązania technologiczne dla turystyki. Sklep w Zakopanem 214 mkw i oferuje największy w Polsce wybór produktów firmy zza oceanu.