Marks & Spencer wraca na polski rynek. Produkty będzie można kupić jednak tylko w sklepie online

Marks & Spencer po blisko trzech latach nieobecności wraca na polski rynek. Od środy 17 czerwca produkty spożywcze brytyjskiej marki pojawią się w ofercie sklepu internetowego Frisco.pl

Do oferty Frisco.pl zostanie włączonych 100 najbardziej poszukiwanych na polskim rynku produktów Marks&Spencer. Zostały one wyselekcjonowane na podstawie badań konsumenckich. Znajdą się wśród nich m.in. ciastka maślane, orzeszki, herbaty, crunchy, chipsy, czekolady, trufle, sosy czy marmolady.

To dla nas niezwykle ważne, aby oferta Frisco.pl dawała możliwość dużego wyboru marek w najpopularniejszych kategoriach produktów, ale również dostęp do unikalnego asortymentu, niespotykanego w ofercie standardowych sklepów. W pierwszym etapie zaproponowaliśmy więc naszym klientom możliwość zamawiania świeżych produktów od lokalnych dostawców. Teraz czas na kultowe smaki Marks & Spencer.

- powiedział prezes Frisco.pl Jacek Palec, dodając, że nie jest to ostatnie słowo firmy. 

Zobacz wideo Aplikacje, które pomogą oszczędzać na zakupach

Marks&Spencer wraca na polski rynek

Brytyjska marka Marks & Spencer na polskim rynku pojawiała się pod koniec lat 90-tych. Jak podkreślono w komunikacie, powrót Marks & Spencer jest najlepszym potwierdzeniem rozwoju współpracy między firmami z Polski i Wielkiej Brytanii. W latach 1995-2018 wymiana handlowa pomiędzy Polską a Wielką Brytanią wzrosła ponad pięciokrotnie. Import towarów z Wielkiej Brytanii w tym czasie wzrósł z 1,5 mld dol. do 6,5 mld dol., a najbardziej spektakularnymi wzrostami może się pochwalić właśnie branża spożywcza. 

Frisco.pl sporo zyskało w ostatnich miesiącach

W związku z zamrożeniem gospodarki w ostatnich tygodniach spory zysk odnotowały firmy prężenie działające w branży e-commerce. Jedną z nich jest właśnie internetowy sklep spożywczy frisco.pl. W kwietniowej w rozmowie z next.gazeta.pl prezes firmy Jacek Palec opowiadał, że na przestrzeni kilku tygodni firma zanotowała siedmiokrotny wzrost liczby nowych klientów oraz kilkunastokrotny wzrost wyszukiwań internetowych. 

Więcej o: