Żabka cały czas dynamicznie się rozwija, szczególnie na polu technologicznym. Niedługo do sklepów trafi kolejna usługa poszerzającą pocztową ofertę sieci.
Wiadomości Handlowe dotarty do informacji, że Żabka od jakiegoś czasu testuje w swojej centrali w Poznaniu automaty pocztowe.
Tak, zautomatyzowany odbiór paczek testujemy już w naszej centrali, nie zajmuje on dużo miejsca i może odbywać się bez udziału franczyzobiorcy
- potwierdza Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Żabka Polska. Testy są już na ukończeniu i automaty pocztowe mają się pojawić w większej liczbie sklepów już niedługo. Będą to niewielkie maszyny, dostosowane do sklepów typu convenience, do jakich zaliczają się Żabki. Zaprojektowano je tak, by stały się integralną częścią sklepowych półek. W ten sposób Żabka chce skrócić czas obsługi i zachęcić do odwiedzenia sklepów sieci nowych klientów, którzy chcą szybko zrobić zakupy.
Żabka w minionym roku rozpoczęła sporą rewolucję w swojej sieci franczyz. Zaczęło się od pojawienia aplikacji Żappka, która umożliwia zbieranie punktów za robienie zakupów - można je potem wymienić na produkty. W połowie czerwca pojawił się w aplikacji system płatności Żappka Pay. Sieć jest także w trakcie testów sprzedaży internetowej w dwóch wariantach, z odbiorem w sklepie i dostawą do drzwi w ciągu godziny od zamówienia.