W Lidlu rozpoczęła się akcja "W Lidlu oszczędzanie ma swój dom" - niemiecki dyskont chce pokazać, że zakupy w ich sklepie to oszczędność czasu i pieniędzy. Sieć próbuje walczyć w ten sposób z Biedronką, która znacznie wyprzedza Lidla w udziałach w rynku spożywczym. Biedronka musi jednak zapłacić 115 mln zł kary wymierzonej przez UOKiK za wprowadzanie klientów w błąd i zawyżanie cen produktów przy kasie. Lidl natomiast chce promować postawę rozsądnego prowadzenie domowego budżetu, co umożliwiają m.in. "Lidlowe ceny".
Dążymy do tego, aby klienci mogli oszczędzać podczas codziennych zakupów w sklepach Lidl Polska, dlatego zawsze oferujemy produkty wysokiej jakości w niskich, lidlowych cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Każdego dnia wprowadzamy w sklepach liczne promocje cenowe, a także udostępniamy dodatkowe rabaty, kupony i zdrapki w aplikacji zakupowej Lidl Plus. Chcemy, aby nasi klienci mieli „Więcej na radość z życia”, dlatego nieustannie rozwijamy naszą ofertę. Obecnie uruchamiamy nową akcję „W Lidlu oszczędzanie ma swój dom”, która zachęca do racjonalnych postaw i odkładania środków. Zależy nam, aby w polskich domach stanęła nasza symboliczna skarbonka, która mamy nadzieję, zmotywuje do oszczędzania i realizacji wielu celów
- mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.
W ramach najnowszej akcji Lidl rozdaje skarbonki. By takową otrzymać, należy zebrać sześć naklejek w terminie od 10 sierpnia do 5 września. Naklejkę można dostać za zrobienie zakupów na co najmniej 40 zł. Dodatkowym warunkiem jest to, że w koszyku podczas robienia zakupów musi znaleźć się co najmniej jeden owoc, warzywo lub inny produkt z "Ryneczku Lidla". Sześć naklejek można wymienić przy kasie na skarbonkę w jednym z trzech kolorów - niebieskiem, żółtym lub czerwonym. Skarbonki wykonano z ceramiki, a zapakowane są w ekologiczny sposób, tj. w papierową osłonę oraz kartonik.