- Sprzedaż jest możliwa 24 godziny na dobę, a sama transakcja zakupowa zajmuje kilkanaście sekund. Wystarczy wybrać produkty oraz zrealizować płatność w formie bezgotówkowej, na dedykowanym terminalu płatniczym. Kiosk samoobsługowy ma dwie ściany przeznaczone do sprzedaży. Na każdej ze ścian zainstalowano osobny terminal płatniczy, tak by maksymalnie usprawnić sprzedaż - wyjaśniał Tomasz Iwanicki, Kierownik Działu Rozwoju i Utrzymania Sieci RUCH S.A., cytowany w komunikacie.
Sprzedaż w samoobsługowym kiosku RUCH-u będzie realizowana całodobowo. Zdaniem przedstawicieli spółki, brak możliwości wejścia do środka placówki zwiększa poziom bezpieczeństwa klienta, który ponadto swoje zakupy może zrealizować szybciej.
- Staramy się wyczuwać trendy klientów oraz szukać nowych formatów sprzedaży, tak by móc zapewnić naszą ofertę wszędzie tam, gdzie są potencjalni klienci. Samoobsługowy punkt sprzedaży to z jednej strony wygodne miejsce zakupów, a z drugiej możliwość działania w trybie non-stop. Jesteśmy przekonani, że tego typu pomysł przyjmie się na rynku i już niebawem będziemy mogli zwiększać sieć samoobsługowych kiosków, w których będzie można kupić najpotrzebniejsze rzeczy, coś zjeść a przy tym wypić smaczną kawę lub herbatę - podkreślał Piotr Regulski, Członek Zarządu RUCH S.A.
Jak podaje RUCH, pierwszy punkt samoobsługowy stworzył możliwość badania trendów konsumenckich i dostosowywania najbardziej elastycznej oferty, dostępnej w punkcie sprzedaży. Na klientów mają czekać atrakcyjne propozycje cenowe oraz akcje promocyjne. System płatniczy zainstalowany w samoobsługowym kiosku pozwala na płatności zarówno kartą, jak i BLIK-iem.