Black Friday wystartował w tym roku 27 listopada. Choć największą popularnością cieszą się wyprzedaże w sklepach odzieżowych oraz RTV AGD, to promocje z tej okazji zdecydowały się przygotować największe dyskonty w Polsce.
W tym roku Biedronka zdecydowała się zorganizować akcję "Teraz albo nigdy". W jej ramach klienci posiadający kartę "Moja Biedronka" będą mogli otrzymać liczny asortyment gratis.
"Akcja 'Teraz albo nigdy' dla klientów Biedronki oznacza moc możliwości dokonania atrakcyjnych zakupów. Będą mogli skorzystać z promocji 2+2 i zyskać do 50 procent zniżki na kosmetyki popularnych marek, takich jak: Adidas, Gillette, Nivea, Palette, Syoss, Be Beauty Fa i Bell, oraz produkty marki Kraft" - czytamy w komunikacie. Limit dzienny promocji to osiem produktów tej samej marki, czyli cztery gratisowe.
Drugą akcją promocyjną organizowaną przez dyskont jest tzw. Black Weekend W dniach 27-28 listopada 2020 posiadacze kart "Moja Biedronka" przy zakupie dwóch produktów otrzymają 50 proc. rabat. Promocją objęte są artykuły przemysłowe, tekstylia, książki i zabawki. Wykaz produktów można znaleźć w TYM MIEJSCU.
Black Weekend w Biedronce Biedronka / materiały prasowe
W tym roku Lidl zdecydował się przygotować Black Week, który rozpoczął się 23 listopada i potrwa do końca tego tygodnia. W tym czasie produkty przemysłowe oraz odzież zostały przecenione nawet o 80 proc. W obniżonej cenie można znaleźć między innymi:
Na znaną z innych dyskontów promocję zdecydował się Kaufland. W piątek 27 listopada sieć rozda piwa za darmo. Klienci, którzy zakupią sześć piw, cztery kolejne otrzymają w gratisie. W promocyjnej cenie będzie można zakupić wyłącznie piwa Kasztelan Niepasteryzowane oraz Namysłów Pils. W praktyce kupujący otrzymają rabat w wysokości 39 proc.
O promocjach z okazji Black Friday w innych dyskontach, w tym m.in. w Netto oraz Auchan, pisaliśmy w TYM MIEJSCU.