Polsat już bez słoneczka. Grupa zmienia logotyp. "Rozpoczynamy nowy rozdział"

Grupa Polsat założona przez Zygmunta Solorza zmienia nazwę na Grupa Polsat Plus. Ponadto Polsat i Plus zmienią swoje logotypy. Pierwsza marka będzie bez charakterystycznego słoneczka, a druga - bez uśmiechu.
Zobacz wideo Tak w przyspieszeniu wyglądało zaćmienie słońca z 10 czerwca

Nowy branding został zaprojektowany tak, aby czytelnie opisywał usługi i produkty pochodzące z Grupy Polsat Plus - czytamy w komunikacie prasowym. Logotypy powstały "z myślą o przyszłości, przejrzystości i wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla Grupy, indywidualną typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory". Nowe logotypy prezentują się zgodnie z poniższą grafiką.

Polsat już bez słoneczka. Grupa zmienia logotyp. 'Rozpoczynamy nowy rozdział'Polsat już bez słoneczka. Grupa zmienia logotyp. 'Rozpoczynamy nowy rozdział' Grupa Polsat Plus

Grupa Polsat Plus ogłasza rebranding

Grupa Polsat Plus wyjaśnia, że zielony kolor Plusa oznacza innowację, rozwój i troskę o środowisko, a żółty kolor Polsatu symbolizuje energię, radość i optymizm. Dzięki nowym logotypom marki mają w prosty i wyrazisty sposób kojarzyć się z grupą przy jednoczesnym zachowaniu indywidualnego charakteru i przekazu.

Dzisiaj nadszedł ważny dzień - rozpoczynamy nowy rozdział w historii grupy - przedstawiamy nowe logotypy wspomnianych naszych najważniejszych i kluczowych marek: Plusa i Polsatu. Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez naszych widzów i klientów: z jednej strony tak, by wizualnie kojarzyły się z tą samą grupą, a z drugiej - by zachowały swoje indywidualne wartości. Plus to telekomunikacja, a Polsat to kontent. Będziemy też w komunikacji korporacyjnej używać nowej nazwy grupy, podkreślającej tę zależność i współdziałanie - Grupa Polsat Plus

- wyjaśnił Zygmunt Solorz, założyciel grupy.

Grupa Polsat Plus rozbudowuje sieć 5G w Polsce

Grupa Polsat Plus jest obecna z oferowanymi usługami w prawie co drugim domu w Polsce. Mieszkańcy Polski korzystają z ponad 18 milionów usług internetu i telefonii grupy, a jej programy ogląda codziennie prawie 20 milionów ludzi. Według danych z I kwartału 2021 r., przychody grupy wzrosły do blisko 3 mld zł, wynik EBITDA do ok. 1,1 mld zł, a zysk netto do poziomu 390 mln zł.

Grupa Polsat Plus jest również zaangażowania w rozwój sieci 5G, której zasięg obejmuje 12 milionów mieszkańców Polski. Grupa zawarła partnerstwo z Cellnex Telecom, aby móc jeszcze szybciej wdrażać technologię 5G Plusa.

Więcej o: