Nowy branding został zaprojektowany tak, aby czytelnie opisywał usługi i produkty pochodzące z Grupy Polsat Plus - czytamy w komunikacie prasowym. Logotypy powstały "z myślą o przyszłości, przejrzystości i wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla Grupy, indywidualną typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory". Nowe logotypy prezentują się zgodnie z poniższą grafiką.
Polsat już bez słoneczka. Grupa zmienia logotyp. 'Rozpoczynamy nowy rozdział' Grupa Polsat Plus
Grupa Polsat Plus wyjaśnia, że zielony kolor Plusa oznacza innowację, rozwój i troskę o środowisko, a żółty kolor Polsatu symbolizuje energię, radość i optymizm. Dzięki nowym logotypom marki mają w prosty i wyrazisty sposób kojarzyć się z grupą przy jednoczesnym zachowaniu indywidualnego charakteru i przekazu.
Dzisiaj nadszedł ważny dzień - rozpoczynamy nowy rozdział w historii grupy - przedstawiamy nowe logotypy wspomnianych naszych najważniejszych i kluczowych marek: Plusa i Polsatu. Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez naszych widzów i klientów: z jednej strony tak, by wizualnie kojarzyły się z tą samą grupą, a z drugiej - by zachowały swoje indywidualne wartości. Plus to telekomunikacja, a Polsat to kontent. Będziemy też w komunikacji korporacyjnej używać nowej nazwy grupy, podkreślającej tę zależność i współdziałanie - Grupa Polsat Plus
- wyjaśnił Zygmunt Solorz, założyciel grupy.
Grupa Polsat Plus jest obecna z oferowanymi usługami w prawie co drugim domu w Polsce. Mieszkańcy Polski korzystają z ponad 18 milionów usług internetu i telefonii grupy, a jej programy ogląda codziennie prawie 20 milionów ludzi. Według danych z I kwartału 2021 r., przychody grupy wzrosły do blisko 3 mld zł, wynik EBITDA do ok. 1,1 mld zł, a zysk netto do poziomu 390 mln zł.
Grupa Polsat Plus jest również zaangażowania w rozwój sieci 5G, której zasięg obejmuje 12 milionów mieszkańców Polski. Grupa zawarła partnerstwo z Cellnex Telecom, aby móc jeszcze szybciej wdrażać technologię 5G Plusa.