Promocja na piwo w Lidlu i Carrefourze. Sklepy dorzucają gratisowe butelki

Lidl organizuje kolejną promocję na piwo, w której rozdaje gratisowe butelki trunku. Wciąż trwa też promocja Carrefoura "Stwórz własną 11-tkę" gdzie również możemy liczyć na gratisowe piwa.

Promocje na piwo na stałe wpisały się już w polski krajobraz promocji. Co i rusz jakiś sklep oferuje gratisowe butelki przy zakupie odpowiedniej liczby piw. Sprzyja temu trwające Euro 2020, które nieraz jest motywem przewodnim tych promocji. 

Zobacz wideo Kurczak pieczony na butelce piwa. Miękkie, soczyste mięso, chrupiąca, aromatyczna skórka

Promocja na piwo w Lidlu

Będzie ona obowiązywać w sobotę 19 czerwca, gdy reprezentacji Polski w piłce nożnej zmierzy się reprezentacją Hiszpanii w drugim meczu turnieju naszego zespołu.

Piwna promocja w Lidlu to już klasyczne dla tego sklepu cztery plus cztery gratis. Kupując cztery piwa, cztery kolejne otrzymamy za darmo. Gratisowe będą najtańsze butelki. Promocja obowiązuje na wszystkie piwa w butelce dostępne w Lidlu, również na te bezalkoholowe. 

Z promocji mogą skorzystać posiadacze aplikacji Lidl Plus. Żeby to zrobić, należy w niej aktywować w dzień promocji specjalny kupon. W akcji mogą wziąć udział jedynie pełnoletni klienci.  

Promocja na piwo w Carrefourze

Promocja Carrefoura także jest skierowana do kibiców piłki nożnej i nazywa się "Stwórz własną 11-tk", co nawiązuje oczywiście do liczby zawodników na boisku. Promocja obowiązuje do 11 lipca. 

Kupując osiem piw, trzy kolejne możemy dobrać, płacąc za nie jedynie 1 grosz. Rabat przysługuje na najtańsze butelki. By skorzystać z aplikacji, należy aktywować kupon w aplikacji Mój Carrefour.

Kupujemy mniej piwa, a więcej mocnych trunków

W 2020 roku Polacy wydali na alkohol 39,2 mld złotych. To o 7 proc. więcej niż rok wcześniej.  Jednocześnie jednak sprzedaż liczona w litrach była mniejsza o 1 proc. Częściej decydujemy się na mocniejsze trunki, na popularności zyskały gin (26 proc.), rum (30 proc.), wino (8 proc.) i whisky (15 proc.). Mniej kupujemy za to piwa, o 1,6 proc. To wciąż jednak najpopularniejszy polski alkohol, którego wolumen wynosi 87 proc. 

Więcej o: