InPost wprowadza szybkie zwroty w aplikacji. Bez etykiety, z dowolnego paczkomatu

InPost wprowadza usługę "szybkie zwroty" w aplikacji InPost Mobile, bez konieczności drukowania etykiet. Każdy użytkownik może dokonywać zwrotów bezpośrednio z aplikacji mobilnej, zaraz po odbiorze paczki.
Zobacz wideo Aplikacje, które pomogą oszczędzać na zakupach

- To kolejne udogodnienie, które wprowadziliśmy w naszej sieci Paczkomatów, obejmującej ponad 16 tys. lokalizacji. Przy dynamicznym wzroście zakupów online już 40 proc. kupujących oczekuje wygodnej opcji zwrotu towaru, a aż 64 proc. z nich najchętniej robiłaby to za pośrednictwem Paczkomatów InPost - podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost, w przesłanej nam informacji prasowej. - To potwierdza, że łatwe zwroty towarów kupionych on-line to jeden z najbardziej motywujących czynników do zakupów - dodaje.

Towar, który zwracamy, możemy nadać w dowolnym Paczkomacie. Jak zapewnia firma, proces zwrotu jest szybki i intuicyjny. Nie musimy drukować i naklejać etykiety - tym zajmie się kurier. Zamiast tego wystarczy podać kod wygenerowany w aplikacji InPost Mobile, w której dodatkowo można śledzić drogę powrotną przesyłki do nadawcy.

Więcej informacji z kraju znajdziesz na stronie głównej Gazeta.pl >>>

Zwrot przesyłki w aplikacji InPost Mobile. Zrobisz to w pięciu prostych krokach

  1. W dolnym menu aplikacji wybierz ikonę ZWRÓĆ. - W sekcji "wyszukaj sklep" wpisujemy nazwę sklepu, do którego chcemy zwrócić przesyłkę. Lista obejmuje sklepy oferujące usługę zwrotu. Możemy również wybrać paczkę do zwrotu z listy naszych przesyłek, którą znajduje się poniżej wyszukiwarki.
  2. Wypełnij dane zwrotu. - Uzupełniamy dane i klikamy "zwróć przesyłkę". Jeśli wybrany przez nas sklep nie wymaga akceptacji zwrotu, to tyle - zwrot został zgłoszony! Kod zwrotu znajdziemy w aplikacji oraz w wiadomości e-mail.
  3. Poczekaj na akceptację zwrotu przez sklep. - Jeśli akceptacja zwrotu jest wymagana, po wypełnieniu formularza czekamy na potwierdzenie. Gdy zwrot będzie już możliwy, powiadomienie pojawi się w aplikacji i w skrzynce mailowej.
  4. Przygotuj paczkę ze zwrotem. - Pakujemy i zabezpieczamy przesyłkę. Jeśli używamy tego samego pudełka, to musimy usunąć starą etykietę. Nie musisz jednak drukować nowej - przy nadaniu używamy wygenerowanego w aplikacji kodu zwrotu.
  5. Nadaj zwrot w Paczkomacie. - Z przygotowaną paczką idziemy do dowolnego Paczkomatu. W czytniku skanujemy kod QR z aplikacji lub wybieramy opcję nadania paczki na ekranie Paczkomatu i wpisujemy kod zwrotu. Skrytka otworzy się automatycznie. Wkładamy paczkę do skrytki i gotowe.

Siema! Gazeta.pl kolejny już raz gra #JedenDzieńDłużej dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Każde dodatkowe wsparcie dla tej akcji jest bezcenne. Licytujcie i kwestujcie razem z nami!

Więcej o: