Bracia Sekielscy zainwestowali w start-up. Zamiast chat-botów, konsultant na wynajem

Bracia Sekielscy zainwestowali w start-up GetLead.page. Reklamują go na swoim kanale YouTube. Usługa polega na szkoleniu i wynajmie konsultantów, którzy mają zastąpić chatboty.

Wraz z rozwojem algorytmów coraz częściej chatboty zaczęły zastępować konsultantów. Ich główną zaletą jest szeroka dostępność, dzięki której można skontaktować się z nimi 24 godziny na dobę, bez konieczności czekania na wolnego konsultanta. Mankamentem, że zakres ich porad jest ograniczony i nie radzą sobie z nietypowymi problemami. Bracia Sekielscy zainwestowali w alternatywę dla takich rozwiązań. 

Zobacz wideo Film Sekielskiego zmienił Polskę. Jak będzie po kolejnym?

Bracie Sekielscy inwestują w konsultantów

O inwestycji Sekielskich dowiadujemy się z wideo, które umieścili na swoim kanale. Dotąd pojawiły się trzy nagrania, na których bracia reklamują GetLead.page. To start-up, który trend chatbotów chce zastąpić innym trendem, czyli outsourcingiem. 

 

Jak dowiadujemy się z wideo promujących biznes, rozmowa z chatbotami bywa ponoć dla braci Sekielskich frustrująca. Firma GetLead.page szkoli za opłatą swojego konsultanta stosownie do potrzeb danego klienta i jego produktów, i wynajmuje go przedsiębiorstwu. Założyciel start-upu chwali się, że konsultanci z jego firmy są dostępni dla klientów 24 godziny na dobę i siedem dni w tygodniu. 

Najtańszy pakiet (z pięcioma konsultantami) to 39,99 zł miesięcznie (w wariancie rocznym 38,66 zł za miesiąc), najdroższy (z 45 konsultantami) - to 232 zł miesięcznie (w pakiecie rocznym 196,30 zł za m-c).

Inwestycja braci Sekielskich

Bracia Sekielscy współpracę z GetLead.page rozpoczęli już w 2020 roku - podaje portal wirtualnemedia.pl. Udziałowcami zostali jednak niedawno, po tym jak zainwestowali w spółkę Fee Bookers, która jest dostawcą usług start-upu. Marek i Tomasz Sekielscy mają po 10 proc. udziałów w spółce. 

Więcej informacji z kraju na stronie głównej Gazeta.pl 

Bracia Sekielscy zapowiedzieli również podcast biznesowy. Mają się w nim pojawić rozmowy m.in. "o tym, jak w dobie pandemii z perspektywy naszych klientów zmienił się sposób prowadzenia biznesu i obsługi klientów na przykładzie współpracy z GetLead".

Więcej o: