Awaria w mBanku. "Chwilowo nie zapłacisz BLIKiem, pracujemy nad przywróceniem usługi"

mBank powiadomił w poniedziałek o awarii. Klienci "chwilowo nie zapłacą BLIKiem", ale można bez przeszkód płacić kartą. "Pracujemy nad przywróceniem usługi" - podkreśla bank.

"Uwaga - ważna informacja. Chwilowo nie zapłacisz BLIKiem. Możesz za to bez przeszkód płacić swoją kartą. Pracujemy nad przywróceniem usługi - prosimy o cierpliwość. Przepraszamy za utrudnienia" - informuje na Twitterze mBank.

Więcej informacji z Polski przeczytasz na stronie głównej Gazeta.pl

mBank ma awarię. "Zrobiłam przelew BLIKiem, pieniądze nie dotarły do odbiorcy, a na konto też nie wróciły"

Jak wskazuje serwis Downdetector.pl, na którym można obserwować przerwy w dostawie poszczególnych usług w internecie, pierwsze zgłoszenia o awarii w mBanku zaczęły napływać w poniedziałek ok. godziny 10:30. Do godz. 12:30 napłynęło setki zgłoszeń.

Internauci wskazują, że problem nie dotyczy tylko płatności systemem BLIK. "Przelewów też nie udało się wykonać" - czytamy na Facebooku. "Nie tylko BLIK nie działa, płatność kartą też - raz można, raz nie działa" - wskazuje kolejny klient mBanku.

Niektórzy podkreślają, że z powodu awarii, po dokonaniu płatności systemem BLIK pieniądze nie dotarły do odbiorcy, ani nie wróciły na konto. "Płaciłam BLIKiem i czekam na zwrot pieniędzy, transakcje były odrzucone, a pieniądze zostały pobrane 5 razy" - czytamy w komentarzu. "Zrobiłam przelew BLIKiem, pieniądze nie dotarły do odbiorcy, a na konto też nie wróciły. I co teraz?" - pisze kolejna internautka.

"Czy BLIK, który zszedł z konta, ale nie dotarł do odbiorcy, zostanie automatycznie zwrócony?" - pyta klientka. mBank odpowiedział w komentarzu: "Będzie o tym informować w późniejszym terminie".

Pomóż Ukrainie, przyłącz się do zbiórki. Pieniądze wpłacisz na stronie pcpm.org.pl/ukraina

Zobacz wideo Konsekwencje wakacji kredytowych? Banki straszą, ale czy słusznie?
Więcej o: