McDonald's udoskonala swoje popisowe burgery. "Mała zmiana, duża różnica"

McDonald's zapowiedział, że unowocześni swoją ofertę. Ulepszenia mają objąć niemal całą ofertę popularnej sieci restauracji. Wcześniej przeprowadzono testy w Australii, Kanadzie i Belgi.

"Może się wydawać, że trudno jest pobić doskonale przyprawioną 100 proc. czystą wołowinę, pikantne pikle i właściwe proporcje keczupu i musztardy, które uczyniły nas sławnymi, ale mamy zamiar uczynić nasze klasyczne burgery jeszcze lepszymi" - zapowiada nieskromnie zmiany w informacji prasowejMcDonald's. Ulepszenia mają objąć praktycznie całą ofertę. Zmieniony zostanie skład kanapki Big Mac, burgera McDouble, a także klasycznych cheeseburgerów, podwójnych cheeseburgerów i hamburgerów

Zobacz wideo Kołodziejczak komentuje sprawę "zboża technicznego": PiS-owi zabrakło kilku miesięcy do wyborów, żeby tę sprawę wyciszyć

McDonald's zmienia recepturę znanych burgerów

Zapowiedziane zmiany nie zrewolucjonizują jednak oferty popularnego fast-fooda. Mówiąc krótko, bułki będą bardziej miękkie, ser bardziej gęsty, cebula będzie dodawana do placków bezpośrednio na grillu, a w Big Macu będzie więcej sosu. - Odkryliśmy, że małe zmiany, takie jak dostosowanie naszego procesu technologicznego, aby uzyskać gorętszy, bardziej roztopiony ser i dostosowanie ustawień grilla w celu uzyskania lepszej obróbki cieplnej, dodały się do wielkiej różnicy w uczynieniu naszych burgerów bardziej smakowitymi niż kiedykolwiek - tłumaczy szef kuchni Chad Schafer, starszy dyrektor ds. innowacji kulinarnych McDonald's. Sieć zapewnia, że stara się słuchać konsumentów i odpowiadać na ich potrzeby. Z tego powodu, zanim wprowadzono zmiany w recepturze, testowano je w Australii, Kanadzie i Belgi. Podobno spotkały się tam z entuzjastycznym przyjęciem, dlatego zmiany w burgerach zadebiutują jeszcze w tym roku w USA. Nie wiadomo jednak kiedy i czy nowa receptura zostanie wprowadzona w Europie, m.in. w Polsce. Zapytaliśmy o to polski oddział McDonald's, ale nie dostaliśmy odpowiedzi przed publikacją tego artykułu.

McDonald's liczy na kultowe kanapki

Prezes McDonald's (MCD) Chris Kempczinski mówił w styczniu, że "klienci szukają tego, co proste i znane", a podstawowe pozycje menu "nigdy nie były bardziej istotne". CNN opisuje, że w USA sprzedaż produktów McDonald's w ciągu 13 miesięcy skoczyła o 5,9 proc. w czwartym kwartale 2022 roku, rosnąc o 10,3 proc. w całym roku. W McDonald's uważa się, że to właśnie dzięki ulepszaniu znanych już pozycji. Ostatni raz w 2021 roku udoskonalono kanapkę z kurczakiem - obecnie znaną pod nazwą McCrispy. "W tym roku dostarczymy naszym fanom jeszcze gorętsze, bardziej soczyste i smaczniejsze klasyczne burgery dzięki małym zmianom, które składają się na dużą różnicę" - zapowiada McDonald's.  

Więcej o: