Żabka może wprowadzić nowy abonament. Dyrektor mówi o subskrypcji na obiady

Sieć sklepów Żabka chce wprowadzić do swojej oferty nowe opcje abonamentów. Mamy już kawonament, czyli miesięczny abonament na kawy, a możliwe, że już wkrótce będą subskrypcje na posiłki.

Z informacji przekazanych przez portal wiadomoscihandlowe.pl wynika, że Żabka planuje wprowadzić do swojej oferty kolejny abonament, tym razem chodzi o jedzenie. "Temat abonamentów jest ciekawy" - mówił w rozmowie z portalem Adam Manikowski, dyrektor zarządzający Żabka Polska. "Mogę powiedzieć, że pracujemy nad nowymi subskrypcjami. Nie wszystkie mogę zdradzić, bo to obszary dosyć konkurencyjne na rynku. Mogę jednak powiedzieć, że myślimy nad subskrypcjami dań z Żabki: ofertami na śniadania, obiad, kolację - do wyboru. Taki abonament obiadowy" - dodaje.

Abonament na kawę cieszy się sporym zainteresowaniem, dlatego prawdopodobnie sieć chce wprowadzić nowe produkty jako subskrypcje. Manikowski nie chciał zdradzać szczegółów, jednak można się domyślać, że nowa subskrypcja będzie dotyczyć dań gotowych sprzedawanych pod markami takimi jak Dobra Karma,Tomcio Paluch czy Szamamm. Może zawierać także produkty oferowane na ciepło takie jak panini czy hot dogi. 

Kolejny abonament w sieci sklepów Żabka

W ubiegłym roku sieć sklepów Żabka wprowadziła do swojej oferty kawonament, czyli miesięczny abonament na kawy. Jego cena to 49,99 zł za 30 dni subskrypcji, a dni są liczone od momentu aktywacji usługi. Kawy można odbierać na terenie całej Polski, w każdym sklepie Żabka, ale dziennie przysługuje tylko jedna, dowolnie wybrana kawa. Dużym atutem oferty jest fakt, że abonament obejmuje niemal wszystkie dostępne kawy oraz czekoladę, niezależnie od rozmiaru. Wszystkie kawy - z wyjątkiem Cortado - są dostępne w dwóch rozmiarach. Odebranie napoju w ramach subskrypcji jest bardzo proste. Jeżeli kawonament jest aktywny, wystarczy, że kasjer zeskanuje kod kreskowy widoczny w aplikacji Żabki.

Do tej pory, żadna inna sieć sklepów w Polsce nie wprowadziła do swojej oferty tego typu abonamentu, tak więc Żabka pozostaje w tej kwestii bezkonkurencyjna. Sieć ma już blisko 10 tys. sklepów na terenie całego kraju, a wciąż się rozwija, zakładając co raz nowe franczyzy. Żabka podkreśla także swoją dbałość o planetę, np. wyeliminowała ze sklepów zbędne, jednorazowe materiały z plastiku pozbywając się w ten sposób ok. 1000 ton plastiku rocznie. Jak czytamy na stronie internetowej sieci, dzięki tego typu inicjatywom Żabka jako pierwsza sieć handlowa w Polsce osiągnęła neutralność plastikową.

Więcej o: