W Chinach na platformie zakupowej JD.com 18 czerwca padł rekord sprzedaży polskiego produktu, co dało mu drugą pozycję w kategorii pojedynczego artykułu. Użytkownicy portalu kupili ponad 120 tys. litrów mleka - podaje portal Wiadomości Handlowe.
Popularnością cieczy się Łaciate UHT 3,2 proc. tłuszczu firmy SM Mlekpol. - Kolejny sukces mleka Łaciatego, które dociera już na sześć kontynentów, napawa nas dumą i radością. JD, jako wiodąca platforma zakupowa, umożliwia konsumentom łatwy dostęp do różnorodnych i wysokiej jakości produktów, dzięki czemu zdobywa coraz szersze grono zadowolonych użytkowników - powiedziała wiceprezeska przedsiębiorstwa Małgorzata Cebelińska.
JD.com to chińska platforma przeznaczona do robienia zakupów online, która powstała w 2004 roku i szybko zyskała popularność. Jak przekazała Małgorzata Cebelińska, dzięki niej Mlekpol umacnia swoją pozycję rynkową i dociera do jeszcze większej liczby osób.
Firma Mlekpol wywodzi się z Grajewa (woj. podlaskie) i jest jedną z największych spółdzielni mleczarskich w Polsce. W jej skład wchodzi trzynaście zakładów przetwórczych: w Grajewie, Kolnie, Mrągowie, Sejnach, Zambrowie, Bydgoszczy, Radomiu, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Zwoleniu, Gorzowie Wielkopolskim i Suwałkach. Swoje produkty eksportuje do: Niemiec, Irlandii, Wielkiej Brytanii, Litwy, Łotwy oraz Chin.