Sukces polskiej marki na rynku zagranicznym. Mleko Łaciate podbiło Chiny. Rekordowa sprzedaż

Padł rekord sprzedaży polskiego produktu na znanej w Chinach platformie. Jej użytkownicy kupili ponad 120 tys. litrów mleka. - Sukces napawa nas dumą i radością - mówi wiceprezeska SM Mlekpol Małgorzata Cebelińska.

W Chinach na platformie zakupowej JD.com 18 czerwca padł rekord sprzedaży polskiego produktu, co dało mu drugą pozycję w kategorii pojedynczego artykułu. Użytkownicy portalu kupili ponad 120 tys. litrów mleka - podaje portal Wiadomości Handlowe.

Zobacz wideo Czym jest mleko modyfikowane? Jak dobrać odpowiedni produkt?

Chiny. Sukces polskiej marki. "Napawa nas dumą i radością"

Popularnością cieczy się Łaciate UHT 3,2 proc. tłuszczu firmy SM Mlekpol. - Kolejny sukces mleka Łaciatego, które dociera już na sześć kontynentów, napawa nas dumą i radością. JD, jako wiodąca platforma zakupowa, umożliwia konsumentom łatwy dostęp do różnorodnych i wysokiej jakości produktów, dzięki czemu zdobywa coraz szersze grono zadowolonych użytkowników - powiedziała wiceprezeska przedsiębiorstwa Małgorzata Cebelińska.

Chińska platforma umacnia pozycję rynkową Mlekpolu

JD.com to chińska platforma przeznaczona do robienia zakupów online, która powstała w 2004 roku i szybko zyskała popularność. Jak przekazała Małgorzata Cebelińska, dzięki niej Mlekpol umacnia swoją pozycję rynkową i dociera do jeszcze większej liczby osób.

Spółdzielnia Mleczarska "Mlekpol" pochodzi z Grajewa

Firma Mlekpol wywodzi się z Grajewa (woj. podlaskie) i jest jedną z największych spółdzielni mleczarskich w Polsce. W jej skład wchodzi trzynaście zakładów przetwórczych: w Grajewie, Kolnie, Mrągowie, Sejnach, Zambrowie, Bydgoszczy, Radomiu, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Zwoleniu, Gorzowie Wielkopolskim i Suwałkach. Swoje produkty eksportuje do: Niemiec, Irlandii, Wielkiej Brytanii, Litwy, Łotwy oraz Chin.

Więcej o: