Fitbit skupia się na urządzeniach, które pozwalają monitorować naszą kondycję i stan zdrowia.
Nasza misja, by uczynić wszystkich na świecie zdrowszymi, nigdy nie była tak ważna jak dziś. Pandemia COVID-19 uświadomiła nam, jak istotne jest dbanie o nasze zdrowie fizyczne, psychiczne oraz dobre samopoczucie
- powiedział James Park, współzałożyciel i dyrektor generalny Fitbit. Firma zaprezentowała trzy nowe produkty, które trafią do klientów i na sklepowe półki już za miesiąc. Niecierpliwi, mogą złożyć zamówienia przedpremierowe na stronie producenta.
Flagowym produktem jest Fitbit Sense. Smartwatch ma m.in. czujnik pomiaru aktywności elektrodermalnej (EDA), który pomaga zarządzać stresem. Wyposażono go także w czujnik pomiaru temperatury skóry na nadgarstku oraz sensor SpO2. Wszystko to wspiera interaktywny panel Health Metrics. Smartwatch może działać do sześciu dni bez ładowania. Wytrzyma także pod wodą, nawet do 50 m. Zegarek kosztuje 1569 zł i dostępny jest w dwóch kolorach: Carbon/Graphite oraz Lunar White/Soft Gold, oba wykonano ze stali nierdzewnej.
Fitbit pokazał także dwa urządzenia, które są kontynuacją wcześniejszych serii. Fitbit Verse 3 wyróżnia się wbudowanym GPS, mapą intensywności treningu, ulepszoną technologię PurePulse 2.0 oraz funkcją Aktywne Minuty, dzięki którym można śledzić swoje postępy. Za smartwatcha trzeba zapłacić 1069 zł. Dostępne warianty kolorystyczne to Black/Black Aluminum, Pink Clay/Soft Gold Aluminum i Midnight/Soft Gold Aluminum.
Z kolei Fitbit Inspire 2 to druga wersja inteligentnej opaski. Nowy akumulator pozwala na działanie przez 10 dni. Tracker w smartbandzie umożliwia wybranie z ponad 20 trybów ćwiczeń zorientowanych na cel. Posiada narzędzia monitorujące sen, tętno, cykl miesiączkowy, spożyte kalorie, nawodnienie organizmu, a także rejestruje wagę. Cena opaski to 469 zł, a dostępne kolory to: Black, Lunar White oraz Desert Rose.