Cyberpunk 2077. CD Projekt zmierza do minimalizacji błędów w ostatecznej wersji gry
CD Projekt wchodzi w najbardziej intensywną fazę promocji tytułu Cyberpunk 2077 - na 15 dni przed terminem premiery, poinformował prezes Adam Kiciński. Spółka chce pozyskiwać jak najwięcej kooperacji z innymi markami, aby zwiększać znajomość Cyberpunk 2077.
Ekipa jest bardzo zaangażowana w dostarczenie gry na poziomie top quality i jestem bardzo wdzięczny za to naszym pracownikom. Dostarczymy grę na główne platformy, tak że od razu będzie dostępna na nextgen. Cyberpunk trafi więc do większej liczby graczy, niż nasze poprzednie tytuły. Jesteśmy w zaawansowanej fazie promocji, ale najważniejsze będą pierwsze dni grudnia. Mamy reklamę na meczu NBA, mamy dużo kolaboracji z innymi markami konsumenckimi i chcemy penetrować ten kanał, aby zwiększać znajomość Cyberpunka
- powiedział Kiciński podczas telekonferencji.
Wskazał, że popularność "Cyberpunk 2077" rośnie, na co wskazuje 23-milionowa oglądalność ostatniego odcinka "Night City Wire". Gra pojawi się w 55 krajach i będzie oferować łącznie 18 wersji lokalizacyjnych.
Cyberpunk 2077 wskazuje, że cyfrowe wersje gier to przyszłość branży
Członek zarządu ds. finansowych Piotr Nielubowicz dodał, że sprzedaż Cyberpunka 2077 wyraźnie przechyla się w kierunku wersji cyfrowej wobec pudełkowej i doświadczenie Wiedźmina 3 pokazuje, że przewaga dystrybucji cyfrowej będzie rosnąć. Kiciński wskazał ponadto, że aktualnie wszystko jest podporządkowane premierze "Cyberpunk 2077" i dopiero po tym spółka przedstawi dalsze plany.
Dostarczymy wyjątkowe, w wielu miejscach innowacyjne doświadczenie, więc ciężko stawiać przewidywania, oczekiwania. Na tę chwilę nasz cel to oddać graczom 'Cyberpunk 2077' w zapowiedzianej dacie
- podkreślił prezes CD Projekt. Zaznaczył także, że gra jest tak "wielka", że "ciężko, aby była całkowicie wolna od błędów".
Jednak wierzymy, że będzie ich tak mało, że będą niezauważalne dla graczy. Wersja, która idzie do kolejnych recenzji i to, co ostatecznie dostaną gracze, będzie lepsze od wersji udostępnionej wcześniejszym recenzentom
- zapewnił Kiciński.
Preorder Cyberpunk 2077 sprzedaje się świetnie
Piotr Nielubowicz, powiedział także, że CD Projekt jest zadowolony z tego, jak sprzedaje się gra w preorderze.
Nie ujawniamy poziomów preorder, ale - podobnie jak wcześniej - jesteśmy zadowoleni, ich liczba rośnie i jest wyraźnie lepiej wobec Wiedźmina 3 w analogicznym okresie. Idzie to zgodnie z naszym planem, wyniki są naprawdę dobre
- stwierdził Nielubowicz podczas telekonferencji. Podkreślił też, że liczba odwołań preorderów była dotychczas "marginalna".
-
Nawalny opublikował materiał o "pałacu dla Putina". "Wygląda jak rezydencja barona narkotykowego"
-
500 plus. Jedna bardzo ważna zmiana i dotyczy wszystkich, którzy korzystają ze świadczenia
-
Gdzie zamieszka Trump po prezydenturze? Słynną rezydencję Mar-a-Lago miliarder zdobył podstępem
-
Siłownie i restauracje zostaną otwarte w lutym? Mateusz Morawiecki podał warunki
-
Szczepionka Johnson & Johnson to jedna dawka. Są wstępne wyniki skuteczności
- Wiadomo, o ile wzrosną rachunki za prąd w tym roku. URE podał wyliczenia
- Polska inflacja wciąż najwyższa wśród krajów UE. Europa podzielona na dwie części
- Allegro zatrudni w tym roku nawet 950 osób. Firma otwiera w Poznaniu nową siedzibę
- Szczepionka na koronawirusa. Włochy chcą podjąć kroki prawne przeciwko Pfizerowi z powodu opóźnień
- Brexit uderzy w polskie firmy. Tylko w drugiej połowie 2021 roku stracą 1,6 mld zł przychodów