O dziesiątkach elektrycznych Tesli Model 3 doniósł serwis WP Autokult, którego redaktorzy zjawili się pod podwarszawskim salonem amerykańskiego przedsiębiorstwa przy ul. Radzymińskiej w Ząbkach. Wygląda więc na to, że Tesla ma w Polsce znacznie bardziej ambitne plany, niż można było początkowo się spodziewać.
Salon Tesli tuż przy granicy z Warszawą otwarto w ostatnich dniach grudnia, jednak początkowe wyniki sprzedaży nie imponowały. Z danych IBRM Samar przytaczanych przez Autokult wynika, że w styczniu 2021 roku zarejestrowano nad Wisłą zaledwie 11 egzemplarzy samochodów Tesla Model 3.
Wygląda jednak na to, że amerykańska firma motoryzacyjna ma znacznie bardziej ambitne plany. Na placu pod podwarszawskim salonem Tesli stoi obecnie kilkadziesiąt sztuk tych samochodów. Dobierać można w niemal każdej wersji kolorystycznej, choć najwięcej jest białych aut. Za ten lakier (jako jedyny) nie trzeba bowiem dopłacać.
Co ciekawe przeważają wersje Long Range i Performance, które oferują znacznie lepszy zasięg i możliwości od standardowego (ale tańszego) modelu Standard Range Plus. Topowa wersja Performance rozpędza się do 100 km/h w zaledwie 3,3 sekundy i mknie ponad 260 km/h przy prędkości maksymalnej.
Samochody oczekują oczywiście na odbiór przez klientów i niebawem zapewne wyjadą na drogi. O ile oczywiście nie przeszkodzi w tym ostatnia korekta cennika. Wersja Long Range podrożało bowiem z 239 990 do 244 990 zł. Zmiana nie jest może bardzo duża, ale zauważalna. Najtańszy niezmiennie pozostaje model Standard Range Plus kosztujący 199 990 zł, a najdroższa jest odmiana Performance - trzeba na niego wydać aż 264 990 zł.