Jak podaje Google, to Euro 2020 najbardziej emocjonowało Polaków. Tytuł rozgrywek był najczęściej wyszukiwanym hasłem w 2021 roku. Co jeszcze chcieli wiedzieć Polacy? Odpowiadamy.
Google przygotowało zestawienia, w których znalazły się najczęściej wyszukiwane w Google hasła na świecie i w poszczególnych krajach. Polacy najbardziej interesowali się Euro 2020. Z kolei najbardziej popularne hasło na świecie to "Australia vs Indie", związane z meczem rozgrywanym w ramach mistrzostw świata w krykiecie mężczyzn.
Świat podbił również koreański serial "Squid Game", który w Polsce zajął dopiero szóste miejsce. Hasłami, które zaraz po Euro 2020 zyskały największą popularność w naszym kraju, były kolejno:
Przeczytaj więcej podobnych informacji na stronie głównej Gazeta.pl.
Polacy szukali również informacji dotyczących COVID-19, awarii Facebooka, granicy polsko-białoruskiej, Nowego Ładu, Konkursu Chopinowskiego oraz podatku cukrowego.
Najczęściej poszukiwanym przez Polaków tytułem filmu była "Diuna". Na kolejnych miejscach uplasowały się "Dziewczyny z Dubaju", "Small Word", "Oczy diabła", "Cruella", "Listy do M. 4", "Eternals", "Furioza", "Venom 2" oraz "Obecność 3: Na rozkaz diabła".
Seriale, o które pytali Google Polacy to "Squid Game", "Bridgertonowie", "Ginny i Georgia", "Lupin", "Sexify", "New Amsterdam", "Rojst ’97", "Gambit królowej", "Brzydula 2" oraz "Kowalscy kontra Kowalscy".
Najczęściej wyszukiwanymi artystami byli Mata, Maneskin oraz Young Leosia. Najbardziej poszukiwanymi memami były memy o Kukizie, memy po meczach oraz memy o Najmanie.
Google 2021 w Polsce - najczęściej wyszukiwane nazwiska
Polaków interesowała też fraza "Ile kosztuje...?". Najczęściej w dalszej części pytania wpisywane były hasła takie jak:
Polaków interesowało także interesowała fraza "kto to". Wówczas wyszukiwali, kim są talibowie, kim jest probant, snugglers, socjopata czy introwertyk. Z pytania "jak..." najczęściej wyszukiwane były frazy związane z epidemią koronawirusa. W pierwszej dziesiątce znalazły się: