"Występują przejściowe problemy z dostępem do Mojego ING. Pracujemy nad rozwiązaniem" - informuje ING Bank Śląski w komunikacie, który wyświetla się po wejściu na ich stronę internetową. Bank podobnie odpowiedział jednemu ze zdenerwowanych klientów na platformie X. "Obecnie występują kłopoty z działaniem bankowości. Pracujemy nad ich rozwiązaniem. Przepraszamy i prosimy o cierpliwość" - napisano. Na stronie internetowej downdetector.pl około godziny 17:00 było już ponad 2 tys. zgłoszeń o problemach. Dotyczyły one przede wszystkim logowania w aplikacji, bankowości mobilnej oraz przelewów.
Zgłoszenia o problemach zaczęły nasilać się około godziny 14:00 i od tego czasu, z jedną przerwą między 14:30 a 15:00, się nasilają. "Od dwóch godzin mieli i mieli. Kółeczko się kręci jak w przeręblu" - napisał jeden z użytkowników, który nie może zalogować się do aplikacji. "Przebywam za granicą, w żaden sposób nie mogę się zalogować (...). Kręci się, kręci i nie wczytuje strony. To już trwa dziś od godziny 13" - opisuje podobny problem inny internauta. Klienci zarzucają bankowi, że bardzo długo nie informował o wystąpieniu problemów.
ING Bank Śląsku to jeden z największych banków w kraju. W poprzednim roku został "Najlepszym Bankiem w Polsce" w rankingu Instytucja Roku i zdobył nagrody aż w 8 kategoriach. Zdobył także 1. miejsce w kategorii "Bankowość mobilna" w konkursie Mobile Trends Awards. Na stronie internetowej bank informuje, że ma 4,42 mln klientów indywidualnych oraz 543 tys. klientów korporacyjnych.