Inżynieria gier - podręcznik dla twórców gier

Trwają prace nad podręcznikiem (nie tylko) dla twórców gier komputerowych, którego napisania podjął się doświadczony projektant, Jacek Wesołowski.

Ostatnie sukcesy polskiej branży gier mogą być inspiracją, dla wielu młodych ludzi, którzy chcieli by dołożyć swoje parę bajtów do naszego growego dorobku. Wciąż jednak na rynku brakuje fachowych materiałów na temat tworzenia gier, co może stanowić poważną przeszkodę dla początkujących twórców. Część zapotrzebowania na wiedzę uzupełnimy wraz z premierą książki Inżynieria gier. Level design dla początkujących , która wprowadzi was w tajniki projektowania gier komputerowych.

Autorem książki jest Jacek Wesołowski, doświadczony game designer, który brał udział w projektowaniu takich tytułów jak Bulletstorm czy Ultra Street Fighter IV. Podręcznik nie będzie więc skupiał się na aspektach technicznych tworzenia gier, lecz raczej na projektowaniu poziomów i rozgrywki, w taki sposób, by zapewnić graczom jak najwięcej frajdy. Dodatkowo, przedmowę do książki napisze dr Ernest Adams, uznany amerykański wykładowca i game designer, autor książek o projektowaniu gier.

Premiera książki planowana jest na grudzień tego roku, ale już teraz możecie pobrać za darmo trzy pierwsze części publikacji oraz wesprzeć ją paroma złociszami .