Oxford

Więcej o:

Oxford

  • Dwa miliony MINI

    króluje klasyka. Najczęściej wybierane kolory nadwozia to biel, czerń i czerwień, czyli Pepper White, Midnight Black oraz Chili Red. Bramy fabryki w Oxford opuściło właśnie 2-milionowe MINI. Jubileuszowy egzemplarz to wersja kabriolet w kolorze White Silver z "dżinsowym" poszyciem dachu. Z tej okazji

  • Nie zgadniecie, jakie jest słowo roku 2013

    Oxford University Press co roku publikuje ranking słów, które zdobyły w Sieci największą popularność. O wyniku decyduje porównanie częstotliwości jego pojawiania się na przestrzeni minionych dwunastu miesięcy. Tym razem nie wygrał ani znany już chyba wszystkim "bitcoin", ani mniej znany w Polsce

  • Brexit bez umowy z UE? Analitycy: Polska oberwie najmocniej

    się, że to rozwiązanie niekorzystne dla Wyspiarzy, ale i Polski. Według raportu instytutu analitycznego Oxford Economics scenariusz ?no-deal? oznaczałby dla Wielkiej Brytanii PKB mniejszy o 2,1 proc. na koniec 2020 roku. Irlandię twardy brexit kosztowałby 1,4 proc. PKB. Polska zapłaciłaby za taki rozwój sytuacji

  • Jedno spojrzenie i wiesz kto Twittuje najchętniej

    nie jest jeszcze u nas tak popularny. Badacze z Oxford Internet Institute wielkość pola danego kraju uzależnili od jego udziału w ilości wszystkich ćwierknięć na świecie, a kolor od penetracji Twittera w danym kraju. Na czele rankingu popularności są więc Stany Zjednoczone, za nimi Brazylia, Indonezja, Wielka Brytania i Meksyk. Dane

  • Polska marka ma pierwszy sklep w Londynie. Na otwarciu nie zabrakło gwiazd

    LPP, zgodnie z wcześniejszymi informacjami, otworzył dziś sklep przy Oxford Street w Londynie. Jednej z najbardziej prestiżowych, słynącej z obecności największych marek świata. Lokal o powierzchni ponad 3000 metrów kwadratowych pochłonął 20 mln złotych. To jednak niewiele w porównaniu za cenę

  • Pierwszy na świecie billboard stworzony z monet

    Billboard prezentuje nowego Chevroleta Aveo. Następca Lanosa został pokryty 20 000 pensów, co wzbudziło ogromne zainteresowanie przechodniów. W ciągu jedynie 30 minut plakat został obdrapany z pieniędzy. Można powiedzieć, że po raz pierwszy potencjalni klienci zarobili na reklamie a nie