społeczności

  • Być prawdziwym blogerem

    Być prawdziwym blogerem

    Ponad 130 blogerów z Polski i ze świata zastanawiało się w Gdańsku nad przyszłością swojej twórczości.Relację z imprezy przygotował dla nas jeden z nich -...

    Artur Kurasiński
  • GoldenLine.pl przeprasza za reklamę
Więcej o:

społeczności

  • Nasz serwis - społeczność dla Reddit

    pokazuje, jak oddana społeczność może zaktywizować się w sprawie "ratowania swojego serwisu". Przypadek ten pokazuje też, jak oddana społeczność może wspierać swój serwis także w niesprzyjających okolicznościach. Gdy użytkownicy stają się rdzeniem jakiegokolwiek serwisu zyskują nad nim rodzaj symbolicznej

  • Społeczność zaspokoi twoje potrzeby

    MySpace, Facebook i Bebo to najpopularniejsze dziś społeczności internetowe. Sieć w wydaniu Web 2.0 to mnóstwo wartościowych treści tworzonych przez samych użytkowników, którzy nierzadko wyrastają na sławy - znanych, opiniotwórczych blogerów, albo twórców filmowych przenoszących sukcesy YouTube

  • Dlaczego Google ma problem ze społecznościami?

    zauważa serwis I find karma, tworzenie społeczności to całkowicie inny punk widzenia - to zatrzymywanie użytkownika w jednym miejscu na możliwie jak najdłużej. Komu się to udaje? Ano, gigantom takim jak Facebook, Twitter, rosnący Foursquare. Co ciekawe, do serwisów tych przechodzi wielu byłych pracowników

  • Pięć najlepszych i najgorszych polskich społeczności

    5 NAJLEPSZYCH POLSKICH SPOŁECZNOŚCI 1. Biblionetka.pl Polska społeczność czytelników. W serwisie znajdziemy pokaźną bazę danych wydanych książek wraz z ocenami i recenzjami napisanymi przez użytkowników serwisu. W polskim internecie nie ma lepszego serwisu, który rekomenduje książki. 2

  • Cybersquatting 2.0, czyli walka o profil w społeczności

    - firma Go Daddy. Przez pewien czas na ich stronie internetowej można było znaleźć narzędzie sprawdzające dostępność wybranej nazwy użytkownika w serwisie Twitter. >>> Czytaj: Co dają społeczności małym firmom? Będą inwestować w Web 2.0 Według najnowszych badań przeprowadzonych przez agencję Society of

  • Britannica chce stworzyć internetową społeczność

    Prace są już w toku i według autora wpisu osiągnęły stadium, w którym plany Britanniki mogą być przedstawione publicznie. Zarejestrowani użytkownicy otrzymają do dyspozycji online'owy edytor, za którego pomocą będą mogli pisać i publikować artykuły pod swoim nazwiskiem. Zainteresowani mogą edytować

  • Facebook bada społeczność

    Zespół informacyjny Facebooka na podstawie ponad miliona anonimowych wiadomości podjął się próby analizy społeczności. Z jej wyników możemy się na przykład dowiedzieć, że użytkownicy portalu wyraźnie częściej rozmawiają o innych niż o sobie. Powszechnie najczęściej pisze się o telewizji i filmach

  • Co dają społeczności małym firmom?

    Z badań Burson-Marsteller wynika, że 6 na 10 firm z listy Fortune 100 wykorzystuje mikroblogi, społeczności lub firmowego bloga do promowania swojej marki. To pokazuje, jak dobrze narzędzia społecznościowe przyjęły się u największych przedsiębiorców. W ramach badań Ad-ology postanowiono sprawdzić