spot

Więcej o:

spot

  • Kontrowersyjny spot z Hitlerem wygrywa nagrodę

    już ponad 3 mln osób. Zobacz ile kosztuje używany Mercedes klasy C Jak pisze niemiecki "Spiegel" jury wyróżniło twórców twierdząc, że spot zostawia po sobie trwałe wrażenie. "Nie gubi się w swoim przesłaniu. Widz zostaje wręcz zmuszony do wyrobienia sobie własnego zdania. Reżyser, 32 letni Tobias Haase wraz

  • Spot o dopalaczach był żenujący? Ten wgniecie cię w fotel

    Spot o dopalaczach, który zaprezentował kilkanaście dni temu GIS, został przyjęty bardzo krytycznie z uwagi na dość ubogą formę i treść odbiegającą od jakichkolwiek realiów. Swoje spoty o dopalaczach zaprezentowały też inne instytucje (Urząd Wojewódzki, Policja,) Znaleźmy świeży przykład tego, jak

  • Biedronka szuka rąk do pracy. Zachęca obywateli Ukrainy spotami reklamowymi

    W spotach zachęcających Ukraińców do podjęcia pracy w Biedronce występują obywatele Ukrainy, którzy od kilku lat pracują w sklepach tej sieci. W krótkich reklamach opowiadają o swoich pozytywnych doświadczeniach związanych z pracą w Biedronce, chwaląc firmę m.in. za pomoc przy załatwianiu karty

  • "Kevin sam w domu" znów przyniesie fortunę Polsatowi. Spoty po 89 tys. zł

    Dla jednych "Kevin sam w domu" w telewizji to powód do narzekań, dla innych świąteczna tradycja. Tych drugich musi być chyba więcej, bo Polsat kolejny raz wyemituje film w Wigilię. I - jak donoszą Wirtualne Media - za 30 sekundowy spot zainkasuje najwyższą cenę w grudniu. Reklamodawcy będą musieli

  • Jak działają rozwiązania typu hot-spot?

    na kilka sposobów, ale cała prostota funkcjonalności jest wbudowana w standard HTTP. Pozostały ruch, taki jak SMTP lub FTP jest przeważnie blokowany przez zaporę ogniową. Gdy już zapłacimy za usługę lub podamy poprawne dane identyfikacyjne, hot-spot przestanie ingerować w przesyłane pakiety i uzyskamy pełnoprawną komunikację

  • Piotr Żyła wskoczył do świata reklamy. Zobacz nowy spot

    spoty: pierwszy 30-sekundowy, wprowadzający do historii współpracy z Piotrem Żyłą, kolejne trzy 15-sekundowe, promujące wybrane produkty marki i na koniec spot z zakończeniem internautów. Ostatnia reklama, która będzie wyemitowana tylko raz, 19 maja, to także finał akcji konkursowej prowadzonej