IAB Polska

Więcej o:

IAB Polska

  • Program Forum IAB Polska

    Jednym z prelegentów będzie Alain Heureux- prezydent IAB Europe, który opowie o rozwoju internetu w kontekście światowym. Michał Tober- prezes IAB Polska- będzie mówił o polskim rynku, a Arkadiusz Drulis o wydatkach na reklamę online w Polsce. Zaplanowane są także dwa panele dyskusyjne: krajowy

  • Prezes IAB Polska szefem IAB Europe

    reprezentowania rodzimej branży digital marketingu, promocji inicjatyw IAB Polska na arenie międzynarodowej. W gronie członków Zarządu IAB Europe znajdują się obecnie: Henk van Niekerk, Senior Vice President Publishers and Ad Networks, OathNigel Gilbert, Executive Vice President Strategic Development

  • Forum IAB Polska 2007 i nagrody MIXX

    Heureux - prezydent IAB Europe, Andy Chen - wiceprezes Viacom/MTV Europe Digital Solutions. IAB Polska organizuje konkursu dotyczący najlepszych rozwiązań wykorzystywanych w reklamie interaktywnej i przyzna nagrody MIXX. Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez jury, w skład którego wejdą eksperci od reklamy

  • Start MIXX AWARDS 2018

    rywalizować z pracą promującą globalny brand za gigantyczne pieniądze ? komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. MIXX Awards to jedyny w naszym kraju konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość - jury analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę

  • Ruszyły zgłoszenia do konkursu IAB MIXX Awards 2023

    wielu kategoriach konkursowych. Zapraszamy również do wysyłania bezpłatnych zgłoszeń kandydatur w kategoriach: Człowiek Roku i Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań. Termin zgłoszeń upływa 18 sierpnia. Zgłoszeń można dokonać poprzez platformę konkursową znajdującą się pod adresem: mixx-awards.pl Zgłoś

  • Jak zostać królem contentu? Eksperci pokażą instrukcje, krok po kroku

    IAB HowTo to kompleksowy przewodnik po bogactwie contentowych działań dla marketerów. Najbliższa edycja wydarzenia odbędzie się już 5 września w Warszawie. O marketingu treści opowiadać będą eksperci IAB Polska - tym razem przedstawiciele Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna