IAB Polska

Więcej o:

IAB Polska

  • Program Forum IAB Polska

    Jednym z prelegentów będzie Alain Heureux- prezydent IAB Europe, który opowie o rozwoju internetu w kontekście światowym. Michał Tober- prezes IAB Polska- będzie mówił o polskim rynku, a Arkadiusz Drulis o wydatkach na reklamę online w Polsce. Zaplanowane są także dwa panele dyskusyjne: krajowy

  • Prezes IAB Polska szefem IAB Europe

    reprezentowania rodzimej branży digital marketingu, promocji inicjatyw IAB Polska na arenie międzynarodowej. W gronie członków Zarządu IAB Europe znajdują się obecnie: Henk van Niekerk, Senior Vice President Publishers and Ad Networks, Oath Nigel Gilbert, Executive Vice President Strategic Development, AppNexus

  • Forum IAB Polska 2007 i nagrody MIXX

    Heureux - prezydent IAB Europe, Andy Chen - wiceprezes Viacom/MTV Europe Digital Solutions. IAB Polska organizuje konkursu dotyczący najlepszych rozwiązań wykorzystywanych w reklamie interaktywnej i przyzna nagrody MIXX. Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez jury, w skład którego wejdą eksperci od reklamy

  • IAB Europe i IAB Polska ogłaszają pierwszych prelegentów Interact 2019

    Interact to coroczne spotkanie europejskiej branży reklamy cyfrowej organizowane przez IAB Europe. Trzynasta edycja wydarzenia przygotowywana wspólnie z IAB Polska odbędzie się 4-5 czerwca w Warszawie. Tematem przewodnim będzie: Growing change. Changing growth. Przez 2 intensywnie dni w gronie

  • Start MIXX AWARDS 2018

    rywalizować z pracą promującą globalny brand za gigantyczne pieniądze ? komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. MIXX Awards to jedyny w naszym kraju konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość - jury analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę

  • 52 nominacje do MIXX AWARDS 2018

    co najmniej jeden kanał digital. - Konkurs MIXX jest jednym z bardziej znaczących elementów układanki edukacyjnej, którą IAB Polska konsekwentnie wdraża w ramach wieloletniego planu podnoszenia kompetencji cyfrowych zarówno w naszej branży, jak i wśród reklamodawców. Wychodzimy z założenia, że promowanie

  • Jak zostać królem contentu? Eksperci pokażą instrukcje, krok po kroku

    IAB HowTo to kompleksowy przewodnik po bogactwie contentowych działań dla marketerów. Najbliższa edycja wydarzenia odbędzie się już 5 września w Warszawie. O marketingu treści opowiadać będą eksperci IAB Polska - tym razem przedstawiciele Grupy Roboczej Content Marketing i Reklama Natywna