IAB Polska
-
Start MIXX AWARDS 2018
Ruszają zgłoszenia do dwunastej edycji Mixx Awards - konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. Ogłoszenie zwycięzców 16...
-
Eksperci w świecie współczesnego e-marketingu. Jak nadążyć za rozwojem rynku?
Branża marketingowa podlega dynamicznym zmianom, które napędza głównie rozwój cyfrowych technologii. Przedstawiciele tej branży zajmujący się kanałem cyfrowy...
-
Forum IAB 2018: to człowiek i jego emocje muszą być w centrum zainteresowania branży marketingowej
Branża marketingowa powinna na nowo skupić się na konsumencie. Po zachłyśnięciu się technologiami nadszedł czas, by w centrum uwagi postawić człowieka, jego...
-
Włodzimierz Schmidt: W reklamie najważniejsze są emocje
O trendach w marketingu digitalowym, roli technologii w komunikacji i konsekwencjach wprowadzenia RODO, rozmawiamy z Włodzimierzem Schmidtem, prezesem IAB...
-
Jak nowe technologie zmieniły konsumenta i marketing
Zaczynając rozważania na temat rozwoju nowych technologii i ich roli w życiu każdego człowieka, nie unikniemy odniesienia do przeszłości. Być może zabrzmi to...
-
DIMAQ Day: kompetencje digitalowe kluczem do sukcesu komunikacji marketingowej
Internet po RODO, strategia marketingowa w planowaniu komunikacji digital, generowanie "kalorycznych" leadów, zmiany na Facebooku i wykorzystanie zasięgów...
-
Nowy wymiar precyzji w marketingu. Jak przetwarzać dane, by uzyskać 360-stopniowy profil klienta?
Uzyskanie 360-stopniowego profilu klienta to dla marketerów nowa ziemia. By objąć ją w posiadanie nie wystarczą dobre chęci i zaangażowanie. Konieczne są...
-
Sztuczna inteligencja zmieni sposób w jaki robimy zakupy
Czy sztuczna inteligencja jest w stanie zrewolucjonizować sposób w jaki dokonujemy zakupów? Czy jest to temat dalece odległy w czasie, a może już wkrótce...
-
IAB HowTo: Alice in Programmaticland
Czym jest planowanie komunikacji marek w dobie programmatic? Header Bidding - modny slogan czy wartościowa technologia? W jaki sposób ograniczać ryzyko...
-
Kolejna edycja IAB HowTo już wkrótce. Tym razem spotkanie ekspertów od automatyzacji marketingu
Już 27 lutego w Warszawie odbędzie się kolejna z cyklu konferencji IAB HowTo. Najnowsze spotkanie będzie poświęcone coraz ważniejszej z punktu widzenia...
-
Tymczasowy budżet USA bez pieniędzy dla Ukrainy. Elon Musk pokazał mema
-
Indyjski miliarder i jego syn nie żyją. Samolot rozbił się przy kopalni diamentów
-
Rozkładamy na czynniki pierwsze wszystkie zalety aut elektrycznych. Ta marka ma je wszystkieMATERIAŁ PROMOCYJNY
-
Jacek Sasin się pomylił i przeprosił. "Nie miałem precyzyjnej informacji"
-
Majtczak, kierowca bmw, kupił w Berlinie spółkę tuż przed wypadkiem na A1
- Historyczne obrady w Kijowie bez szefa polskiego MSZ. Moskwa reaguje
- Kursy walut 03.10. Złoty nie był tak słaby od pół roku
- Fico problemem dla UE? "Zaczął skutecznie radykalizować swoich wyborców"
- Ostatnie posiedzenie RPP przed wyborami. Oto co może się stać
- TVP nie zapłaciła ani grosza podatku CIT. A kto zapłacił najwięcej? [ZESTAWIENIE]
-
Ta konferencja przyciąga uwagę całej branży. Tylko tam zobaczysz, co to znaczy dobry pomysł na kampanię marketingową
Najciekawiej zrealizowane i najbardziej inspirujące kampanie marketingowe stanowiące wzór do naśladowania dla całej branży, będzie można zobaczyć już 30...
-
"Lenistwo napędza rozwój inteligentnych asystentów głosowych" - Artur Szatkowski, Hypermedia linked by Isobar [WYWIAD]
Przy okazji odbywającego się w dniach 7 - 8 czerwca w Warszawie Forum IAB 2017 mieliśmy okazję porozmawiać z Arturem Szatkowskim, Creative Technology...