Kolejna edycja IAB HowTo już wkrótce. Tym razem spotkanie ekspertów od automatyzacji marketingu

Już 27 lutego w Warszawie odbędzie się kolejna z cyklu konferencji IAB HowTo. Najnowsze spotkanie będzie poświęcone coraz ważniejszej z punktu widzenia prowadzenia biznesu tematyce automatyzacji marketingu. Uczestnicy spotkania poznają nie tylko obecne rozwiązania, ale również perspektywy rozwoju tego trendu.

Cykliczne wydarzenie organizowane przez grupy robocze działające przy IAB Polska ma na celu dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniem z zakresu szeroko pojętej reklamy internetowej. Obecność ekspertów i przede wszystkich praktyków w tej dziedzinie pozwala nie tylko naświetlić obecnie obowiązujące w tym sektorze trendy i rozwiązania, ale również przewidzieć kierunek jej rozwoju.

Najnowsza edycja konferencji będzie się skupiać na tematyce automatyzacji marketingu, która wpływa między innymi na efektywność sprzedaży, planowanie działań komunikacyjnych oraz sposoby komunikacji z klientami. Impreza jest skierowana do dyrektorów i managerów odpowiadających za obszary marketingu, sprzedaży, strategii, digitalu oraz e-commerce.

W trakcie spotkania zaplanowanego na 27 lutego w Warszawie możemy oczekiwać dogłębnych analiz doświadczeń firm z różnych branż w kwestii automatyzacji marketingu na różnych stopniach zaawansowania. Wśród zaproszonych ekspertów znajdują się między innymi marketerzy, specjaliści ds. e-commerce, analitycy i osoby odpowiadające za wdrożenia.

Wydarzenie w szczególności powinno zainteresować dyrektorów i managerów zarządzających obszarami marketingu, strategii, sprzedaży, CRM czy digitalu. Koszt uczestnictwa w konferencji IAB HowTo dla firm członkowskich IAB wynosi 990 zł netto, zaś dla firm niezrzeszonych 1190 zł. Wśród patronów medialnych jest również serwis gazeta.pl.

Rafał Masny: Przez trzy lata na pensje przeznaczaliśmy 15 proc. zysków, reszta szła na inwestycje [NEXT TIME]

Więcej o: