LOT otrzymał tytuł po raz drugi z rzędu, wyprzedzając w rankingu między innymi Aeroflot, Wizzair i Croatia Airlines.
1. LOT Polish Airlines (Polska)
2. Aeroflot (Rosja)
3. S7 Airlines (Rosja)
4. Transaero (Rosja)
5. Wizzair (Węgry)
6. Adria Airways (Słowenia)
7. Croatia Airlines (Chorwacja)
8. Tarom Romanian Airlines (Rumunia)
LOT został również wyróżniony w kategorii "Najlepsze nowe połączenie lotnicze" za uruchomienie w maju bezpośrednich rejsów z Nowego Jorku do Budapesztu. W tej kategorii wygrały Hong Kong Airlines przed American Airlines i Aer Lingus.
1. Hong Kong Airlines (San Francisco - Hong Kong)
2. American Airlines (Dallas-Fort Worth - Keflavik)
3. Aer Lingus (Filadelfia - Dublin)
.
10. LOT Polish Airlines (Nowy Jork (JFK) - Budapeszt)
Jesteśmy dumni z wyróżnienia przyznanego w prestiżowym rankingu amerykańskiego magazynu Global Traveler. To ważna nagroda, która świadczy o rosnącej popularności i rozpoznawalności LOT-u również za Oceanem. Intensywny rozwój połączeń krótkiego i dalekiego zasięgu, nowoczesne samoloty, które stale pozyskujemy oraz wysoka jakość obsługi na pokładzie sprawiają, że LOT jest dzisiaj ulubioną linią pasażerów w podróżach do i z najszybciej rozwijającego się regionu Europy – CEE.
- mówił na gali rzecznik LOT Adrian Kubicki.
LOT ma dziś w swojej rozkładowej ofercie 107 połączeń. Od początku 2016 roku firma ogłosiła uruchomienie 66 bezpośrednich rejsów, między innymi do Miami, Los Angeles, Newark, Seulu, Tokio i Singapuru, z Budapesztu do Nowego Jorku i Chicago, z Krakowa do Chicago i z Rzeszowa do Newark.
W zeszłym roku LOT przewiózł łącznie ponad 6,8 miliona pasażerów, czyli o ponad jedną czwartą więcej niż rok wcześniej. W tym roku przewoźnik zakłada przewiezienie 8,9 miliona pasażerów, żeby w 2019 roku przekroczyć barierę 10 milionów.
"Global Traveler" jest amerykańskim magazynem skierowanym do grupy amerykańskich menedżerów często podróżujących wewnątrz USA i po całym świecie. Najlepsi zostali wybrani w wyniku otwartych ankiet wypełnionych przez czytelników "Global Traveler" w okresie od 1 stycznia do 30 września 2018 roku.
Polski przewoźnik został też niedawno wyróżniony, jako najcichszy przewoźnik na londyńskim Heathrow.