Wirtualne karty płatnicze ułatwiają przedsiębiorcom zarządzanie znacznymi wolumenami płatności w internecie. Nie posiadają one formy plastikowej i funkcjonują wyłącznie w środowisku internetowym w ramach usługi Smart Data, która umożliwia klientowi samodzielne generowanie jednorazowego numeru karty do każdej transakcji, co zapewnia poufność danych i wysoki poziom bezpieczeństwa transakcji, podano.
"Wirtualne karty biznesowe w usłudze Smart Data ułatwiają również przedsiębiorcom sprawną i skuteczną kontrolę wydatków dokonywanych online oraz planowanie budżetów. Dzięki integracji danych o zakupach z systemami księgowymi firmy, klient ma możliwość zatwierdzania wydatków pracowników, generowania kompleksowych raportów oraz szczegółowych analiz i podsumowań dotyczących płatności dokonywanych kartami, ich dynamiki i struktury rodzajowej. Usługa umożliwia również wielopoziomową akceptację dokumentów dotyczących płatności oraz zatwierdzanie płatności kartami w ramach utworzonej struktury firmy" - powiedział dyrektor departamentu produktów dla klientów biznesowych w Alior Banku Marek Sołtysiak, cytowany w komunikacie.
Czytaj więcej: Idea Bank: Zwolnienia grupowe do końca roku. Pracę straci nawet 750 pracowników
Mastercard: Płatności kartami wirtualnymi rozwijają się dynamicznie
Jak wskazał dyrektor ds. rozwoju biznesu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej Mastercard Europe Damian Zieliński, płatności kartami wirtualnymi są jednym z najdynamiczniej rozwijających się rodzajów płatności wśród firm w Europie - teraz także w połączeniu z kartą płatniczą wielowalutową do zakupów za granicą.
Oferta skierowana jest do wszystkich firm.
Alior Bank koncentruje swoją działalność na usługach bankowości detalicznej i korporacyjnej. Podmioty zależne Alior Banku prowadzą działalność m.in. w zakresie usług leasingowych, informatycznych, faktoringu i asset management. Bank rozpoczął działalność w listopadzie 2008 roku. Zadebiutował na warszawskiej giełdzie w grudniu 2012 r.