Otwarcie sklepu internetowego to bardzo ważny i duży krok w rozwoju sieci Hebe. Dzięki niemu klienci na terenie całej Polski uzyskują dostęp do naszego asortymentu oraz regularnych promocji, trendów i nowych marek, w tym - dotychczas - dostępnych stacjonarnie na wyłączność. Platforma szybko spotkała się z dużym zainteresowaniem i pozytywnymi reakcjami klientów. To jednak dopiero początek, ponieważ wciąż będziemy się rozwijać i zaskakiwać naszych klientów kolejnymi rozwiązaniami technologicznymi
- powiedział dyrektor e-commerce sieci Hebe Francisco Almeida, cytowany w komunikacie.
Asortyment produktów dostępnych na platformie został rozszerzony o nowe marki, dostępne dotychczas tylko w wybranych sklepach: NYX, Physicians Formula, Teaology, Yasumi, Saem, A by Bom, Tony Moly etc.
W sklepie internetowym Hebe obowiązują takie same promocje, jak w ulotce dostępnej w sklepach stacjonarnych, także te z kartą Hebe - zapewnia Jeronimo Martins. Ponadto, rejestrując się na stronie i zakładając konto, klienci automatycznie zostają członkami programu lojalnościowego i mogą korzystać z wachlarza dedykowanych promocji - podaje także sieć.
Wszystkie zamówienia na terenie Polski dostarczane będą przesyłką kurierską. Zwrotów klienci mogą dokonywać w ciągu 14 dni w sklepach stacjonarnych lub odsyłając przesyłkę na wskazany adres.
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011 r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Aktualnie w Polsce działa 219 drogerii Hebe.