Sephora. Kolor koszyka wskaże sprzedawcom, którzy klienci potrzebują pomocy w zakupach

Sephora wprowadza innowacyjny program, który pomoże sprzedawcom określić, którzy klienci potrzebują pomocy w zakupach. Nowy system testowany jest na razie w trzech sklepach w Polsce.
Zobacz wideo

Od teraz w trzech placówkach Sephory w Polsce testowany będzie nowy system, dzięki któremu sprzedawcy będą wiedzieć, którzy klienci potrzebują pomocy. Wskazać im mają to koszyki, wybierane przez klientów salonu.

Sephora. Dwa kolory koszyków w sklepie - wskażą sprzedawcom, którzy klienci potrzebują pomocy

Czerwony koszyk ma sygnalizować potrzebę pomocy. Czarny koszyk ma z kolei oznaczać, że klient nie potrzebuje porady sprzedawców. Sephora wprowadziła tę metodę aby zwiększyć komfort zakupów klientów. W ankietach konsumenci wskazywali, że krępują ich sprzedawcy oferujący im pomoc w zakupach.

Pomysł ten został już wdrożony m.in. w Kanadzie i Rumunii. W Polsce czerwone i czarne koszyki wprowadzone zostały w trzech lokalizacjach: w Sadyba Best Mall w Warszawie, Centrum Plaza w Lublinie i Domu Handlowym Renoma we Wrocławiu.