Awaria w Alior Banku. Klienci nie mogą zalogować się do systemu bankowości internetowej

Klienci Alior Banku oraz T-Mobile Usługi Bankowe nie mogą zalogować się do swoich kont. Awaria trwa od późnych godzin nocnych, a na stronie banku pojawia się komunikat, że system jest chwilowo niedostępny.

Jak podaje bankier.pl, awaria systemu trwa od późnych godzin nocnych. Przed godz. 8. na moment przywrócono system, ale później znów pojawił się na stronie komunikat o niemożności zalogowania się do bankowości elektronicznej. Nie wiemy, o której klienci będą mogli ponownie skorzystać z serwisu internetowego Alior Banku. Na razie sprawy nie komentuje również sam bank

Strona główna Alior BankuStrona główna Alior Banku Zrzut ekranu/Alior Bank

Awaria w Alior Banku. Klienci mają problemy z obsługą kont internetowych

Alior Bank rozpoczął działalność w 2008 r. Posiada również oddział bankowości internetowej i mobilnej, T-Mobile Usługi Bankowe, które zastąpiły Alior Sync. Do tego serwisu również nie można się zalogować. W ostatnim miesiącu informowaliśmy również o tym, że bank zmagał się z oszustami, którzy podszywali się pod konsultantów i wyłudzali dane za pomocą specjalnych SMS-ów

Klienci Alior Banku, którzy stwierdzą problem z logowaniem do konta powinni zgłaszać awarię na infolinię banku, która dostępna jest pod numerem 19 502 lub +48 12 370 70 00

Dowiedz się więcej: BNP Paribas ostrzega klientów. Pojawiły się SMS-y wyłudzające dostęp do konta

Więcej o: