Jak informuje Decathlon w komunikacie zamieszczonym stronie internetowej, potencjalną wadliwość sprzętu wykryli pracownicy marki Elops w kilku egzemplarzach fotelików dla dzieci. Skutkiem tego jest jednak wycofanie ich ze sprzedaży. Ponadto, sieć apeluje o zwrot obarczonych defektem produktów.
Decathlon wycofuje wadliwe foteliki dla dzieci. Czy zakupiony produkt można zwrócić?
Wadliwe mogą być foteliki dziecięce 100 bclip, marki B'Twin, które zostały zakupione w okresie od 1 października 2018 do 20 listopada 2019 roku włącznie. Kod produktu to 2538309. W tych fotelikach uszkodzony może być punkt mocowania klamry pasów bezpieczeństwa. W komunikacie sieć dokładnie informuje, jak sprawdzić, czy sprzęt może być wadliwy.
"Dzieje się tak wtedy, gdy z przodu czarnej klamry pojawia się linia w kolorze niebieskim turkusowym (...) Jeżeli taka linia w kolorze niebieskim turkusowym znajduje się na posiadanym przez Państwa foteliku dziecięcym, prosimy o udanie się z nim do najbliższego sklepu Decathlon. Obarczony defektem produkt zostanie wymieniony (w zależności od dostępnego zapasu zaproponowany zostanie inny model) lub otrzymają Państwo zwrot kwoty jego zakupu" - czytamy w komunikacie.
Decathlon informuje, jak sprawdzić, czy zakupiony fotelik jest wadliwy Decathlon.pl
Ponadto, Decathlon oferuje pomoc w przypadku jakichkolwiek wątpliwości podczas dokonywania kontroli. Ze sklepem można skontaktować się poprzez Centrum Obsługi Klienta, które znajduje się pod numerem 800 808 007 bądź mailowo:kontakt@decathlon.pl.