Awaria systemu w banku PKO BP. Utrudnienia w logowaniu do aplikacji mobilnej

- Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji mobilnej IKO - czytamy w komunikacie PKO BP. Klienci banku od rana zgłaszali problemy z zalogowaniem do konta oraz wykonaniem innych usług.

Jak wynika z danych przedstawionych na stronie downdetector.pl, od rana klienci banku PKO BP raportują o awarii systemu bankowego. Pierwsze doniesienia w tej sprawie pojawiły się tuż po godz. 8, a po czterech godzinach liczba zgłoszeń w tej sprawie wynosiła prawie 600. Obecnie ich liczba już spada.

Klienci banku najczęściej mają problem z zalogowaniem się do systemu. Cześć skarg dotyczy trudności z wykonywaniem przelewów, niektórzy mają problem z całym systemem. 

Awaria systemu bankowego w PKO BP. Jest komunikat banku

Obecnie w większości przypadków udało się zażegnać się problemy z zalogowaniem się do konta bankowego przez internet, ale z trudnościami wciąż mogą zmagać się osoby korzystające z usługi mobilnej IKO. 

Występują  utrudnienia w logowaniu do aplikacji mobilnej IKO. Karty działają bez zakłóceń. Pracujemy nad tym, aby wszystko wróciło do normy. Przepraszamy za utrudnienia.

- czytamy w komunikacie dostępnym na stronie banku PKO BP. Na razie nie wiadomo, kiedy dokładnie będzie ona funkcjonować prawidłowo. 

W poniedziałek w podobnych godzinach z analogicznymi problemami zmagali się klienci banku Pekao SA, którzy dodatkowo nie mogli wypłacać pieniędzy z bankomatów i płacić kartą. Awaria została już usunięta. 

Zobacz wideo Aplikacje mobilne, które pomogą ci chronić dane
Więcej o: