Subskrybenci otrzymają dostęp do wszystkich treści na portalu, a także do e-wydań dziennika i jego magazynów ("Fakt Historia", "Fakt za miastem", "Dobre Chwile", "Żyj lepiej"). Będą mogli korzystać z tych treści zarówno w wersji przeglądarkowej, jak i aplikacji mobilnej portalu. Subskrypcja kosztuje 14,90 zł miesięcznie, a przez pierwszy miesiąc tylko 1 zł. Co miesiąc jest automatycznie odnawialna.
- W ciągu ostatnich dwóch lat, na bardzo konkurencyjnym rynku, zwiększyliśmy audytorium „Faktu” w internecie z ok. 6 mln miesięcznie do prawie 10 mln (real users) - powiedziała w rozmowie z portalem wirtualnemedia.pl Katarzyna Kozłowska, redaktor naczelna dziennika. - Nie byłoby to możliwe, gdyby nie pierwszorzędne zaplecze technologiczne, ale również gdyby nie oparcie decyzji redakcyjnych na coraz lepszej analizie danych. "Fakt" jeszcze nigdy w historii nie miał tak wielu czytelników. Znamy ich bardzo dobrze, dlatego wiemy, które artykuły najlepiej zaspokajają ich potrzebę wiedzy i rozrywki - dodała.
W ofercie grupy Ringier Axel Springer Polska znajdują się już internetowe tytuły prasowe z ofertą subskrypcyjną. Od ponad pięciu lat taka oferta jest dostępna w serwisie tygodnika „Newsweek Polska”, natomiast jesienią 2019 r. wprowadzono ją w serwisie Forbes.pl.
Jak mówił w rozmowie z Wirtualnymi Mediami Tomasz Gaweł, dyrektor zarządzający płatnych treści Ringier Axel Springer Polska, uruchomienie "Faktu" w subskrypcji cyfrowej jest kolejnym krokiem w rozwoju strategii płatnych treści grupy. - "Forbes" i "Newsweek" w tym modelu są już dostępne na rynku od ubiegłego roku i jesteśmy z ich rozwoju zadowoleni, a nowoczesne narzędzia technologiczne oraz ekonomia subskrypcji, w której obecnie żyjemy, pozwala nam z optymizmem planować ich rozwój - dodał.