- Rozwiązania chroniące nas przed cyberatakami są dzisiaj bardzo popularne. Wszystkie rozwiązania z punktu widzenia klientów biznesowych e-commercowe. Warto przypomnieć, że rynek e-commerce, warty około pewnie sto miliardów złotych, zanotował trzydzieści pięć procent wzrostu w roku pandemicznym. Myślę, że to spektakularny wzrost na takim rynku i pewnie będzie się utrzymywał. Więc wszystkie te rozwiązania cybersecurity będą coraz bardziej popularne. Oczywiście edukacja jest super potrzebna. Tak jak banki ostrzegają przed wszystkimi atakami phishingowymi. Myślę, że tutaj człowiek jest zawsze najmniej skutecznym ogniwem, dlatego tej edukacji wymagamy. A technologia, ona jest dostępna. Tylko musimy się nauczyć jej używać - mówiła w programie Agnieszka Rynkowska.
"Studio Biznes" to program gospodarczo-motoryzacyjny, który swoją premierę ma w każdą środę o godzinie 12:00 na Gazeta.pl. Zobacz poprzednie odcinki.